زمان : 19 Ordibehesht 1390 - 20:11
شناسه : 33711
بازدید : 2398
کارکنان شرکت گاز استان یزد از معلمان ماندگار خود تجلیل نمودند کارکنان شرکت گاز استان یزد از معلمان ماندگار خود تجلیل نمودند

کارکنان شرکت گاز استان یزد از معلمان ماندگار خود تجلیل نمودند

  در آخرین روز از هفته معلم طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش،مدیر عامل شرکت گاز ، دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم و جمعی از کارکنان از مقام شامخ تعدادی از معلمان ماندگار کارکنان در سالن کنفرانس این شرکت تجلیل به عمل آمد .

بنا بر همین گزارش در این مراسم محمدکاظم رحیمی نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی به ویژه شهید آیت ا.. مطهری و تشکر و قدردانی از مدیر عامل و مسئولین شرکت گاز استان به دلیل برگزاری این مراسم،انجام این گونه اقدامات در دستگاه های اجرایی را در ارتقاء شان و منزلت تعلیم و تربیت در جامعه موثر و ارزشمند دانست و گفت امروزه نقش معلمان فقط انتقال دانش نیست بلکه انتقال فرهنگ و آموزش مهارت خوب زیستن با تکیه بر آموزه ها و تربیت دینی می باشد.

شایان ذکر است در این مراسم صمیمی،ضمن بیان خاطرات شیرین و زیبا توسط معلمان اثر گذار و ماندگار معرفی شده از سوی کارکنان شرکت گاز ، با اهدای لوح تقدیر،شاخه گل و هدیه از زحمات آنان در عرصه تعلیم و تربیت تقدیر و تشکر گردید.