زمان : 19 Ordibehesht 1390 - 16:54
شناسه : 33683
بازدید : 4402
وارده به یزدفردا :پاسخی به اظهارات تابش نماینده اردکان در مورد سهمیه نماینده استان(11 نظر مخاطبان) وارده به یزدفردا :پاسخی به اظهارات تابش نماینده اردکان در مورد سهمیه نماینده استان(11 نظر مخاطبان)
وارده به یزدفردا :پاسخی به اظهارات تابش نماینده اردکان در مورد سهمیه نماینده استان

یزدفردا وارده "در پی انتشار خبر  "تابش در جمع مردم اردکان:بحث و مذاکرات زیادی با مسئولان استان و کشور انجام پذیرفته تا حوزه های انتخابیه دستخوش تغییر نگردد ؛ یک نماینده اضافه شده نیز برای حوزه انتخابیه یزد که دارای جمعیت بالایی است لحاظ گردد" یکی از مخاطبان یزدفردا یادداشتی را ارسال نموده اند که عینا منتشر می گردد.

شبانی فراشاه :این نماینده چپ به درجه ای ازیقین رسیده است که مسوولان استان وحتی دولت در دست ایشان هستند

والا اینگونه ادعا نمودن  از هیچ کس پذیرفته نیست!!

همه چیز را برای خود خواستن  برخی مسوولان اردکان والبته نادیده گرفتن حق دیگر شهرها توسط مرکز استان موجب شده است که 90 درصد صنایع دولتی در اردکان ویزد مستقر شود وجالب اینکه این دوشهر یعنی یزد واردکان همواره بسیار بیشتر از حقشان می خواهند.

وقتی که 5 شهرستان با بیش از 270هزار نفر جمعیت ونیمی از مساحت استان یک نماینده دارند سخن از 2 نماینده برای یزد ویک نماینده دربست برای شهرستان 70هزارنفری حکایت قدرت لابی هایی دارد که ارکان استان یزد را در دست گرفته اند

بی محابا می تازند ودولت عدالت محور هم گوش به فرمان انها شده است ویا برداشت اینکه دولت به چپی ها باج می دهد بر ادعاهای  این نماینده افزوده است.

اگر شما یزد فردایی ها هم دلتان به حال استان می سوزد این مطلب را درج کنید وسنگ یزد تنها رابه سینه نزنید آقای تابش هم که سنگ یزد را به سینه می زنند فقط برای این است که خود چیزی از دست ندهد.

یزدفردا :انتشار مطالب وارده به یزدفردا صرفا دیدگاه یزدفردا نخواهد بود و آمادگی انتشار جوابیه مخاطبان مطالب را نیز اعلام می کنیم .