زمان : 18 Ordibehesht 1390 - 22:33
شناسه : 33654
بازدید : 2496
معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد:  اندیشه اسلام خواهی و استکبار ستیزی امام (ره) در عمیق ترین شکل خود، در کشور اسلامی جاری شده است معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد: اندیشه اسلام خواهی و استکبار ستیزی امام (ره) در عمیق ترین شکل خود، در کشور اسلامی جاری شده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد:


اندیشه اسلام خواهی و استکبار ستیزی امام (ره) در عمیق ترین شکل خود، در کشور اسلامی جاری شده است




معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت:امروزه اندیشه های اسلام خواهی، عدالت طلبی ، استکبار ستیزی و آزادیخواهی حضرت امام خمینی (ره) در عمیق ترین شکل خود در کشورهای مسلمان جاری شده و زمینه حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی را فراهم آورده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "غلامحسین دشتی " روز یکشنبه در گفتگو با واحد مرکزی خبر با اشاره به به اینکه، امسال بیست و دومین سالگرد رحلت جانسوز امام راحل عظیم الشأن (ره) است، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشت و افزود: در سال جاری گسترش و فراگیر شدن اندیشه حضرت امام (ره) در جهان اسلام و بیداری و قیام ملل ستم کشیده جهان اسلام در برابر ظلم و ستم استکبار جهانی و حکومتهای وابسته و دیکتاتوری منطقه را شاهدیم.

وی در خصوص برنامه های مرتبط با بیست و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: همچون سالهای گذشته در تمامی شهرستانها، مراسم خاص سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و همچنین گرامیداشت قیام 15 خرداد، برگزار می شود و از طرف دیگر،گروه هایی از اقشار مختلف مردم،به صوت داوطلب و خود جوش عازم مرقد حضرت امام (ره) خواهند شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد ادامه داد: کمیته اعزام با پشتیبانی فرمانداریها و دستگاه های اجرائی وظیفه اعزام را به عهده داشته و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به همراه نهادهای مردمی، مسئولیت برگزاری مراسمهای محلی و شهرستانی را بر عهده دارد.

دشتی در بخش دیگری از سخنان خود، بر مردمی برگزار شدن مراسم و ضرورت حضور پر شور جوانان و نوجوانان در این برنامه ها تاکید کرد.

وی همچنین تحلیل و بررسی و معرفت افزائی در حوزه معارف دینی و اندیشه های امام خمینی (ره) به ویژه در بعد جهانی را امری ضروری دانست.