زمان : 18 Ordibehesht 1390 - 09:48
شناسه : 33610
بازدید : 4072
 باتصمیم شورای شهر مهریز، شهردار این شهر برکنار شد باتصمیم شورای شهر مهریز، شهردار این شهر برکنار شد

در آغازین روزهای پنجمین سال فعالیت سومین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر مهریز، در جلسه روز چهارشنبه مورخ 14 اردیبهشت 1390 و به اتفاق آرا، شهردار مهریز از کار برکنار و طبق معمول  سید مصطفی طباطبائی بعنوان سرپرست شهرداری مهریز انتخاب گردید.

مهندس علیرضا ابوئی شهردار عزل شده مهریز از 22 د ی ماه 1387 پس از دوران مدیریت سید مهدی طلائی به این سمت برگزیده شده بود.

رئیس شورای شهر مهریز، علت برکناری شهردار را اعلام استعفای وی عنوان نمودو مشکلات مالی را علت اصلی استعفای شهردار خواند.

قرائن حکایت از  برخی مشکلات موجود طولانی مدت بین شهردار و برخی اعضای شورای شهر، نارضایتی مردم از عملکرد نامناسب شهرداری و بدهی های  این نهاد و نیز پرداخت نکردن حقوق چند ماهه کارکنان شهرداری از مهم ترین دلائل این برکناری بوده است.

یکی از اعضای شورای شهر به خبر نگار ما در مهریز گفت:، استعفای ابوئی، مربوط به بیش از یک سال پیش بر می گردد که حتی در جلسه اخیر، اصل استعفا نیز موجود نبوده و با ارائه کپی آن استعفا در جلسه و طرح موضوع استعفای شهردار، اعضای شورا به اتفاق آرا و با چهار رأی از پنج رأی اعضا، این تصمیم گرفته شده است.

لازم به ذکر است شورای اسلامی شهر مهریز در آغاز سومین دوره فعالیت این شوراها در کشور در سال 1386   مهندس سید ابوالفضل کشفی شهردار آن زمان مهریز را  با روی کار آوردن طلائی برکنار و بعد از مدتی نیز طلایی جای خود را به ابوئی داد .

شهروندان مهریزی در حال حاضر همگی چشم به جلسات آتی این شورا داشته و منتظرند تا تصمیم جدید این شورا در انتخاب سومین شهردار این شهر را در طول مدت فعالیت شورای دور سوم شاهد و ناظر باشند.