زمان : 17 Ordibehesht 1390 - 20:54
شناسه : 33592
بازدید : 4044
آیت‌الله خزعلی: اول نصیحت می‌کنیم اگر عمل نکرد، جور دیگری برخورد خواهیم کرد-دولت جلوی نفوذی‌ها را بگیرد آیت‌الله خزعلی: اول نصیحت می‌کنیم اگر عمل نکرد، جور دیگری برخورد خواهیم کرد-دولت جلوی نفوذی‌ها را بگیرد

اول نصیحت می‌کنیم اگر عمل نکرد، جور دیگری برخورد خواهیم کرد

آیت‌الله خزعلی: دولت جلوی نفوذی‌ها را بگیرد


رییس بنیاد بین‌المللی‌ الغدیر گفت: بهتر است که دولت برخی از اشخاصی را که دارند نفوذ می‌کنند، بردارد به‌طوری که نفوذی در داخل دولت نباشد


آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی در مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید "برونسی" و دو شهید گمنام در محل میدان بسیج مشهد، با اشاره به این‌که « بعد از 27 سال پیکر این شهید مطهر در برابر دیدگان مردم و خانواده مکرمش به مشهد مقدس بازگشت.» اظهار کرد:‌ امروز بدن مقدس تو(شهید برونسی) در مقابل جمعیت مقدس مشهد بر دوش مردم به عنوان دوست و محب زهرای اطهر(س) تشییع می‌شود.


وی با طرح این سوال که «شهید برونسی برای چه جان داد و برای چه این کار را کرد و چرا افتخار سرداری اسلام را دارد؟» گفت: برای جمهوری اسلامی.


وی خاطرنشان کرد: جمهوری یعنی مردم کار خود را انجام دهند، مردم رییس را انتخاب کنند. این جمهوری در برابر رضاخان و فرزندش که استبداد مطلق بود، پدید آمده است. به گفته امام خمینی(ره)، جمهوری رأی مردم است؛ حتی انتخاب رییس‌جمهور توسط مردم، باید تنفیذ حکم رهبر را داشته باشد و تا آن زمان حتی 40 میلیون رای هم اعتبار ندارد.


رییس بنیاد بین‌المللی‌ الغدیر ادامه داد: ‌امروز رییس مسلمین کیست؟ کسی که امام راحل فرمود «اگر کسی خیال کند مانند خامنه‌ای مردی بصیر، دلسوز و برای ملت کارگشاست، مانند او داریم نخواهیم داشت». تا وقتی خامنه‌ای داریم دلواپس نباشیم.


وی اظهار کرد: در رکن حکومتی اگر مطلبی را رهبری گفتند، بر تمام مسوولان واجب است از آن اطاعت کنند.


وی ادامه داد: بهتر است که دولت برخی از اشخاصی را که دارند نفوذ می‌کنند، بردارد، به طوری که نفوذی در داخل دولت نباشد.


نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان تاکید کرد: ما دست‌بردار نیستیم اول نصیحت می‌کنیم و اگر نصیحت عمل نکرد جور دیگری برخورد خواهیم کرد.


منبع: ایسنا