زمان : 16 Ordibehesht 1390 - 18:41
شناسه : 33549
بازدید : 3875
با حضور استاندار یزد برگزار شد؛همایش روحانیون و کارگزاران زیارتی استان یزد با حضور استاندار یزد برگزار شد؛همایش روحانیون و کارگزاران زیارتی استان یزد

با حضور استاندار یزد برگزار شد؛همایش روحانیون و کارگزاران زیارتی استان یزد

همایش روحانیون و کارگزاران زیارتی استان یزد، با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت، استاندار و روحانیون و کارگزاران زیارتی استان یزد در محل سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"محمد رضا فلاح زاده" در این همایش ، حج را اسلام مجسم و توحید ناب معرفی کرد و افزود: در حج همه با هم یکسان و برادرند.

وی اظهار داشت: به برکت این نظام  ولائی، بهترین مراسم حج توسط سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی برگزار می شود و این نکته ای است که همگان به آن اذعان دارند.

استاندار یزد در بخش دوم سخنان خود، خطاب به روحانیون و کارگزاران، گفت: شما که داوطلب پذیرایی از میهمانان خداوند متعالید، افتخار عظیمی نصیب شما شده است که هیچ چیز در این دنیا نمی تواند جای آنرا پر کند.

فلاح زاده همچنین با تسلیت ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره (س)، گوشه هایی از زندگی آن حضرت را یاد آور شد و خاطر نشان ساخت: حضرت زهرا(س) می خواستند نگاه آن نسل و نسلهای آینده را به سمت حضرت علی(ع) و ولایت ایشان متوجه کنند تا نگاه ها منحرف نباشد.