زمان : 15 Ordibehesht 1390 - 00:36
شناسه : 33506
بازدید : 2962
با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفت؛بازدید از محل احداث ساختمان اداری حج و زیارت استان با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفت؛بازدید از محل احداث ساختمان اداری حج و زیارت استان

با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت پذیرفت؛

بازدید از محل احداث ساختمان اداری حج و زیارت استان

رئیس سازمان حج و زیارت استان و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاون وزیر علوم ، استاندار، معاونین وی و جمعی از مدیران استان از محل احداث ساختمان اداری حج و زیارت استان بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت آن قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " علی لیالی" در مراسمی که در محل احداث ساختمان اداره حج و زیارت استان برگزار شد، ضمن اشاره به حمایت های ویژه مسئولان استان به منظور فراهم نمودن مقدمات آغاز پروژه احداث این ساختمان خاطرنشان ساخت: در زمینه تخصیص اعتبار برای تکمیل این پروژه هیچ مانعی وجود ندارد و هزینه های احداث ساختمان اداری حج و زیارت استان تامین شده است.

وی افزود: با توجه به این مطلب که گروه مشاور از انگیزه و پتانسیل خوبی برخوردار بوده و حمایت های ملی و استانی نیز شامل حال احداث این مجموعه شده است امیدواریم در مدت زمان مشخص شده در قرار داد، عملیات اجرایی پروژه به پایان برسد.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور در پایان سخنان خود با اشاره به روحیات ارزشمند مدیران حج و زیارت استان یزد تصریح کرد: همدلی و تدین مدیران این سازمان در استان قابل تقدیر بوده و یزدی ها از فعال ترین اعضای ستاد حج و زیارت کشور به حساب می آیند.

استاندار یزد نیز در این مراسم با اشاره به تقسیم بندی اعمال واجب و مستحب انسان خاطرنشان ساخت: اعمال و برنامه های اسلام در دو بخش عمومی و انفرادی تقسیم شده است.

وی افزود: نماز های جماعت، جمعه و به جا آوردن اعمال حج از برنامه های عمومی اسلام بوده که ماهیت برنامه های عمومی عبادی سیاسی است.

فلاح زاده در ادامه حج را به عنوان بزرگترین محل اجتماع مسلمانان جهان برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر تسریع در روند اجرایی و تکمیل پروژه احداث ساختمان حج و زیارت استان تاکید کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور در ادامه برنامه های خود در استان یزد از مرکز پزشکی زائرین حجاج یزدی و محل احداث مجتمع آموزشی حج و زیارت استان بازدید کرد.