زمان : 14 Ordibehesht 1390 - 20:15
شناسه : 33473
بازدید : 3442
مديرآموزش و پرورش طبس: فرهنگيان امسال بهترين عيدي را از رهبر عزيز انقلاب دريافت كردند. مديرآموزش و پرورش طبس: فرهنگيان امسال بهترين عيدي را از رهبر عزيز انقلاب دريافت كردند.
طبس- حقاني- سرپرستي يزدفردا: نشست خبري مديريت آموزش و پرورش شهرستان طبس در هفته معلم برگزار شد.
غلامحسين طاهري مديرآموزش و پرورش طبس در اين نشست، خبرنگاران و جامعه خبري را بازوان مديران اجرايي وچشم بيداروبصير جامعه خواند و به سوالات خبرنگاران پيرامون تبيين راهبردهاي دبيرخانه تجليل از مقام معلم- گزارش برنامه هاي آينده و اهم طرحهاي اجتماعي و فرهنگي- توفيقات آموزش و پرورش طبس در سالي كه گذشت- مسائل مربوط به امور كيفي و كمي ساختمانهاي آموزشي- خروجي طرحهاي بكار گرفته شده در اين مديريت - مسابقات فرهنگي،پرورشي،هنري وبكار گيري نيروي انساني پاسخ داد.
مديريت آموزش و پرورش طبس، با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در حرم مطهر رضوي و آغاز سال جديد، يادآورشد:كه بنا به فرمايش معظم له در سال جهاد اقتصادي وزارت آموزش و پرورش سنگر دار اصلي اين حركت است وما فرهنگيان به خود مي باليم كه توانسته ايم نقش و جايگاه فرهنگ سازي را در حد تأييد مقام عظماي ولايت نصيب خود كنيم.
طاهري گفت: ازآنجا كه معلم ازمقام والاي انساني و جايگاه معنوي دراجتماع برخوردار است همواره تلاش شده تا از جايگاه رفيع وي تقدير شايسته شود و در همين راستا با تأكيد مقام عظماي ولايت و هدايت وزيرمحترم از آغازانقلاب شكوهمند اسلامي تا كنون همواره با هفته معلم كه به قداست مقام استاد شهيد مرتضي مطهري نام گرفنه است، به نحو شايسته ازفرهنگيان عزيزو همكاران آموزشي تقديرمي شود.
وي افزود: سال گذشته به همت اولياي متعهد و مؤمن طبسي سال بسيار پرباري براي جامعه علمي شهرستان بود، كه اين مورد در كنار شاخص هاي بارز فرهنگيان طبس درخشش ويژه اي داشت.
مديرآموزش و پرورش طبس يادآورشد:اين شهرستان امسال هم همچون سنوات قبل درخشش خوبي در قبولي كنكور داشت و 14 پذيرفته شده در رشته پزشكي، خود گوياي تلاش همكاران من در نگاه ويژه به تحصيلات دانشگاهي و رشته هاي مورد نياز منطقه است.
طاهري خاطرنشان كرد: آموزش و پرورش فقط بستر تلاشهاي علمي وآموزشي نيست و ما توانستيم درايام نوروز ميزبان خيل عظيم مسافران بهار باشيم و با افتخار مي توانم از اجراي موفقيت آميز طرح سباح(آموزش شنا در مقطع ابتدايي) عليرغم امكانات كم سخن بگويم ونيز طرح مدارس قرآن را بسيار موفق بخوانم.
وي گفت: از مسئولان استان يزد، بويژه مديركل محترم سپاسگزارم كه همواره سهم طبس را در اعطاي بودجه رعايت كرده اند، اما انتظار مي رود: تا بزودي اعتبارات دور سوم سفر رياست محترم جمهوري اسلامي عملياتي شده و سهم اين شهرستان مشخص گردد.
درادامه اين نشست، از توسعه فضاي ساختماني گفته شد و سال جاري به نقل از غلامحسين طاهري، سالي طلايي درمسير احداث بناهاي آموزشي براي طبس رقم خورد.
طاهري تأكيد كرد: ساماندهي نيروي انساني و رفاه همكاران فرهنگي وظيفه اي سنگين است كه اي مديريت همواره به آن پايبند است.
وي در پايان با ارزشمند خواندن طرح هدفمند كردن يارانه ها، از كارشناسان و مديران ذيربط خواست، كه در مورد معضل سوخت و جيره غذايي در مدارس شبانه روزي راهكار ويژه اي ارائه دهند.
اين جلسه كه ساعتها به طول انجاميد با حضور خبرنگاران و همراهي معاونين اين اداره - روابط عمومي و دبير ستاد بزرگداشت مقام معلم در مديريت آموزش و پروش طبس برگزار شد.