زمان : 14 Ordibehesht 1390 - 20:14
شناسه : 33472
بازدید : 4542
غلامحسين طاهري- مديريت آموزش و پرورش طبس: ما به طراز مديريت منصفانه در اداره كل آموزش و پرورش استان يزد ايمان داريم. غلامحسين طاهري- مديريت آموزش و پرورش طبس: ما به طراز مديريت منصفانه در اداره كل آموزش و پرورش استان يزد ايمان داريم.
طبس- حقاني –سرپرستي يزد فردا: غلامحسين طاهري- مديريت آموزش و پرورش طبس،در پاسخ به سؤال يزد فردا در مورد ميزان توجه نظر اداره كل آموزش و پروش استان يزد به اين شهرستان گفت: من تعهد اخلاقي و شرعي دارم تا از عدالت و طراز مديريتي استان يزد سخن بگويم.
طاهري افزود:از آنجا كه شخصيت و جايگاه معلم فراجناحي و فراتر از تب و تاب هاي سياسي و منطقه اي مي باشد، همواره سعي شده است كه از هرگونه خبرسازي و حاشيه پردازي پرهيز شود.
وي ضمن تقدير از اين پرسش كليدي تاكيد كرد: كه بدور از تملق و ريا، ما فرهنگيان طبسي به آينده و خروجي مديريت *آقاي محمدكاظم رحيمي نژاد* ايمان داريم و يقين حاصل است كه بدور از هر گونه مبحث سياسي، جغرافيايي و منطقه اي با ايشان تعامل آرام و فوق العاده مناسبي خواهيم داشت.
مديريت آموزش و پرورش طبس گفت:اين شهرستان بدليل تجربه كاري با خراسان بزرگ قبل از تجزيه، بسيار كاناليزه شده و همكاري متقابل را به علت همجواري با 67 منطقه آموزشي به خوبي آموخته و آزمون داده است.
غلامحسين طاهري يادآور شد: مديريت آموزش و پرورش طبس همواره مورد توجه و تعصب مديران و اداره كل استان يزد بوده و با افتخار تمام عرض مي كنم كه در موفقيت هاي علمي استان ودرخشش كشوري يزد نقش بسزايي داشته ايم.
وي همكاران خود را به پرهيز از دخالت در حاشيه سازي ها و خبر پردازي توصيه كرد و خواهان تلاش بيشتر در راستاي شعار امسال يعني *جهاد اقتصادي* شد.