زمان : 14 Ordibehesht 1390 - 17:48
شناسه : 33470
بازدید : 5697
جشنواره ورزشهاي همگاني در دانشگاه يزد در یک نگاه جشنواره ورزشهاي همگاني در دانشگاه يزد در یک نگاه

جشنواره ورزشهاي همگاني در دانشگاه يزد در یک نگاه


یزدفردا "كارشناس اداره تربيت بدني دانشگاه يزد تربيت بدني و ورزش را به عنوان يكي از اصلي ترين ابزارهايي توصيف كرد كه نه تنها موجبات رشد و شكوفايي را فراهم مي سازد بلكه به عنوان پديده اي موثر نقش مهمي در مباحث بهداشت ، تندرستي و سلامت جسماني و رواني آحاد دانشجويان دارد.


فرزاد فيضي فر با ارايه گزارشي يادآور شد: برگزاري جشنواره ورزش هاي همگاني در افزايش شور و نشاط و شادابي ، افزايش انگيزه در روي آوردن به ورزش ، كاهش فشارهاي رواني ، غني سازي اوقات فراغت و اشاعه فرهنگ ورزش هاي عمومي و همگاني بسیار مثمر ثمر واقع شده است .

نقش اداره تربيت بدني در دستيابي به اهداف تعيين شده در توسعه و ترويج شادابي و نشاط جهت سالم سازي و پر كردن اوقات فراغت يك ضرورت اجتناب ناپذير است چرا كه ترويج شادابي و نشاط يكي از شاخص هاي ارزيابي ميزان سلامت افراد جامعه است.

اهداف ورزش همگانی در دانشگاه:






 دانشگاه با شعار( ورزش- نشاط- تندرستی) اقدام به برگزاری جشنواره ورزشهای همگانی در محوطه خوابگاه دانشجویی نموده است که در این راستا مسابقه طنابكشي در روز شنبه مورخ 10اردیبهشت90 با حضور 10 تيم ( 8 نفره با حداکثر وزن 500 کیلوگرم) در زمین ورزش خوابگاه پسران با هیجان و شور و نشاط بی سابقه ای برگزار گرديد که تيم هاي اول تا سوم به شرح ذيل اعلام مي گردد .