زمان : 13 Ordibehesht 1390 - 23:42
شناسه : 33452
بازدید : 2084
راه اندازی سامانه اطلاع رسانی کانون های مساجد یزد برای اولین بار در سطح کشور راه اندازی سامانه اطلاع رسانی کانون های مساجد یزد برای اولین بار در سطح کشور

راه اندازی سامانه اطلاع رسانی کانون های مساجد یزد برای اولین بار در سطح کشور


مسئول کانون مساجد استان یزد از راه اندازی سامانه پیامک برای اولین بار در سطح کشور در کلیه کانون های فرهنگی هنری متقاضی استان یزد خبر داد.


علی حکیمیان، مسئول کانون مساجد استان یزد با اشاره به لزوم اطلاع رسانی دقیق و به هنگام در کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: دبیرخانه کانون مساجد استان یزد برای اولین بار در سطح کشور سامانه ارسال پیامک را در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد متقاضی قرار می دهد.


وی با اشاره به 345 کانون فرهنگی هنری در سطح استان یزد اظهارداشت: دبیرخانه کانون مساجد استان یزد برای واگذاری سامانه پیامک به کانون های فرهنگی هنری با هیچ محدودیتی روبه رو نیست.


مسئول کانون مساجد استان یزد راه اندازی سامانه پیامک در کانون های مساجد را گامی بلند در اطلاع رسانی بهتر ومناسبتر طرح وبرنامه های کانون های فرهنگی هنری با توجه به گستردگی و سطح فعالیت کانون های مساجد دانست.


وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز پیامک به یک رسانه تبدیل شده است خاطرنشان کرد: با توجه به ضریب نفوذ تلفن همراه در سطح استان با راه اندازی سامانه پیامک برنامه های کانون های فرهنگی هنری حتی در دورترین مناطق استان اطلاع رسانی می شود.