زمان : 13 Ordibehesht 1390 - 21:33
شناسه : 33438
بازدید : 2582
استاندار یزد در مراسم رژه سپاس :  تعلیم و تربیت و امنیت؛ دو زیر ساخت مهم جهاد اقتصادی است استاندار یزد در مراسم رژه سپاس : تعلیم و تربیت و امنیت؛ دو زیر ساخت مهم جهاد اقتصادی است

استاندار یزد در مراسم رژه سپاس :


تعلیم و تربیت و امنیت؛ دو زیر ساخت مهم جهاد اقتصادی است

یزدفردا "استاندار یزد با اشاره به نامگذاری سال 1390 به سال جهاد اقتصادی ، گفت: تعلیم و تربیت و امنیت؛ دو زیر ساخت مهم جهاد اقتصادی است.


 "محمد رضا فلاح زاده " در مراسم رژه سپاس که صبح امروز- سه شنبه – در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، تعلیم و تربیت و امنیت را لازم و ملزوم یکدیگر خواند و اظهار داشت: اگر امنیت نباشد، حوزه تعلیم و تربیت موفق نیست و اگر تربیت، موفق نباشد حوزه های دیگر موفق نخواهند بود.


وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید علامه مطهری (ره) ، مقام والای معلمان را ارج نهاد.


استاندار یزد ادامه داد: فرمانده در نیروهای نظامی دارای سه نقش رهبری نظامی، فرماندهی و معلمی است، بنابراین فرماندهان نیز معلمند.


فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود، همه دستاوردها در عرصه های مختلف را مرهون تلاش معلمان دلسوز در حوزه آموزش و پرورش و پدران و مادران که اولین معلمان فرزندان خود بوده اند ،دانست.


وی با اشاره به «مداد العلما افضل من دماء الشهدا»، جایگاه والای عالمان راتبیین کرد و خاطرنشان ساخت: رسالت شهدا و معلمان، ارتباط تنگاتنگی با هم دارد.


استاندار یزد ادامه داد: شهید، جان خود را برای سربلندی ملت خود فدا می کند و معلم برای تربیت و تعالی مردم و جامعه می سوزد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،، در این مراسم یگانهای حاضر در میدان، با رژه خود بار دیگر اقتدار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند و در ادامه تعدادی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.