زمان : 13 Ordibehesht 1390 - 14:33
شناسه : 33407
بازدید : 2680
بازديد از نمايشگاه بين‌المللي کتاب توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد بازديد از نمايشگاه بين‌المللي کتاب توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد

یزدفردا"محسن اقبالی از دانشگاه آزاد" مدیح مسئول کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت : دانشجویان واحد یزد می توانند با مراجعه به انجمن علمی برق برای حضور در نمایشگاه ثبت نام و در اردوهای در نظر گرفته شده که در روزهای 19 اردیبهشت ویژه خواهران و 20 اردیبهشت ویژه برادران برگزار می شود شرکت نمایند.

وی ادامه داد : این برنامه با مدیریت حوزه معاونت پژوهشی و همکاری کتابخانه مرکزی دانشگاه، انجمن های علمی دانشگاه و دفتر فرهنگ اسلامی انجام می شود.

نامبرده افزود : واحد یزد معمولاً هر سال بودجه ای را با توجه به درخواست های گروههای آموزشی مختلف دانشجویان، اساتید و نیازهای مشخص شده برای خرید کتاب کتابخانه در نظر می گیرد که در سال گذشته حدود 6700 عنوان کتاب فارسی و لاتین خریداری و حدود 3000 عنوان کتب اهدائی از طرف دانشگاه ههای کشور، مؤسسات علمی-پژوهشی و دانشجویان دانشگاه به مجموعه کتابخانه اضافه کرد که مجموعاً در سال 89 در حدود ده هزار جلد کتاب به کتابخانه مرکزی اضافه شده است.

نامبرده خاطر نشان کرد : این کتاب های شامل کتب فنی-مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی و گاهاً کتب تربیتی، کمک آموزشی و کتب مرجع و پژوهشی و کتب معارف دینی و اسلامی، داستان و رمان های مختلف و ... می باشد.