زمان : 12 Ordibehesht 1390 - 16:05
شناسه : 33344
بازدید : 2685
طنين زنگ سپاس از معلم در مدارس استان يزد طنين زنگ سپاس از معلم در مدارس استان يزد

طنين زنگ سپاس از معلم در مدارس استان يزد

یزدفردا "زنگ سپاس از معلم در مدارس استان يزد نواخته شد.

به گزارش یزدفردا از  اداره كل آموزش و پرورش استان يزد مراسم نمادين زنگ سپاس از معلم با حضور مسئولان استاني در مدرسه راهنمايي شاهد ناحيه 2 يزد نواخته شد.

در اين مراسم امام جمعه يزد با گراميداشت سالروز شهادت استاد مطهري و روز معلم ياد و خاطره اين استاد بزرگ حوزه و دانشگاه و شهداي والا مقام معلم و دانش آموز را گرامي داشت و گفت : استاد شهيد مطهري از لحظه لحظه عمر خود به ويژه دوران جواني براي آموختن و يادگيري تلاش كرد.

نماينده ولي فقيه افزود: استاد مطهري در كنار تلاش و جستجو براي كسب علم و مفاهيم علمي و تربيتي دانش آموزان خواند و از معلمين عزيز و دانش آموزان پر تلاش خواست همواره اين دو موضوع يعني كسب علم همراه با تهذيب نفس و توجه به اخلاقيات را مد نظر داشته باشند.

وي نوجوانان و جوانان را به بهره گيري از اين دوران براي آموختن سفارش كرد و اظهار اميدواري نمود دانش آموزان ما با راهنمايي والدين و معلمين دلسوز مدارج عالي علمي را طي كنند و براي آينده كشور فردي مفيد و اثر گذار باشند.

اداي احترام به مقام شامخ شهداي فرهنگي ، اهداي گل توسط نمايندگان تشكل هاي دانش آموزي به معلمان ، رژه سپاس از معلم توسط دانش آموزان و حضور مسئولان استاني در كلاس درس از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.