زمان : 10 Ordibehesht 1390 - 17:48
شناسه : 33261
بازدید : 2089
تجليل از مقام معلم در صبحگاه مشترك سپاه الغديربا حضور استانداریزد تجليل از مقام معلم در صبحگاه مشترك سپاه الغديربا حضور استانداریزد

تجليل از مقام معلم در صبحگاه مشترك سپاه الغديربا حضور استانداریزد

یزدفردا "در صبحگاه مشترك سپاه الغديراز مقام شامخ اساتيد و معلمان ايثارگر و بسيجي تجليل شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا " در صبحگاه مشترك سپاه الغديراز مقام شامخ اساتيد و معلمان ايثارگر و بسيجي تجليل شد.

در اين مراسم استاندار يزد با تبريك هفته معلم به همه معلمان و اساتيد گفت : مقام معلمي مقام انبياء ،‌رسول گرامي اسلام ، علي مرتضي (ع) ، حضرت زهرا(س) ، حضرت زينب كبري (س) ائمه هدي و علماي رباني در طول تاريخ است.

محمد رضا فلاح زاده از معلميني كه با صبر و متانت ، بردباري، تفكر صحيح ، ديانت، تعهد و دلسوزي كامل نسبت به تعليم و تربيت تلاش مي كنند تشكر و قدر داني كرد.

وي شهيدان و مجاهدان در عرصه هاي سلامت ، امنيت ، اقتصاد، توليد، توزيع ، عمران ، شهرسازي ، نوآوري و پيشرفت هاي صنعتي را حاصل آموزش و پرورش معلمان دانست.

فلاح زادهبا تجليل از مقام شامخ استاد شهيد مطهري و آثار ارزنده وي در زمينه هاي مختلف آحاد جامعه را به مطالعه و بهره گيري از اين آثار ارزشمند توصيه نمود.

سردار الله دادي فرماندهي سپاه الغدير استان يزد با گراميداشت هفته معلم به جايگاه تعليم و تربيت و هدايت انسان در اسلام اشاره كرد و گفت : عنصر نيروي انساني به عنوان اشرف مخلوقات همواره مورد تكريم و تجليل قرار داشته و نظام ولايي جمهوري اسلامي تنها حكومت شيعي كه اساس آن بر هدايت بشري است.