زمان : 08 Ordibehesht 1390 - 16:02
شناسه : 33178
بازدید : 3586
ای کاش از اول کتابهای شیعه را خوانده بودم ای کاش از اول کتابهای شیعه را خوانده بودم

ای کاش از اول کتابهای شیعه را خوانده بودم

دیشب یکی از دوستان تعریف می کرد : « سیدی از همکاران ما در اثر تبلیغات وهابی ها که از برخی شبکه های ماهواره ای و برخی کتاب های آنها انجام می شد ، بتدریج نسبت به بوسیدن ضریح ائمه و برخی آداب و مستحبات تشیع بد دل شده و برخی از آداب تشیع را بکلی ترک نموده بود خودش می گفت: « کتاب های زیادی از وهابیون را مطالعه نموده ، کاملا با تشیع تضاد جدی پیدا کردم ، العیاذ با... قرائت قرآن برای اموات ، فاتحه خوانی برای آن ها ، مجالس روضه ، بوسیدن ضریح ائمه و بسیاری آداب دیگر را کفر و از مظاهر شرک می دانستم و نسبت به مذهب شیعه واقعا مخالف شدم ، مدتی به همین منوال گذشت تا اینکه یکروز با خودم گفتم:« تو که این همه از کتب وهابیت را خوانده ای چرا برای یکبار هم که شده یک کتاب از کتب تشیع را مطالعه نکرده ای !».دیدم واقعا حرف و اندیشه درستی است ، انسان باید منصف باشد ، در کنار عقاید وهابیت عقاید شیعه را هم بخواند و سپس قضاوت کند چرا که قرآن کریم می فرماید : « فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ» (1)


این بود که شروع به مطالعه کتاب های شیعه کردم و بتدریج به عقاید و نظرات آنها در باب زیارت اهل قبور و ... بیشتر آشنا شدم. حتی کتب اهل سنت را نیز مطالعه نمودم و عقاید وهابی را حتی مخالف با عقاید اهل سنت یافتم،لذا هرچه بیشتر مطالعه کردم دیدم که حق صد در صد با شیعه است و وهابیت فرقه ای مزور و خارج از اسلام است که تنها به قشر و پوسته اسلام بسنده کرده و حتی به این نتیجه رسیدم که وهابیون کافر و نجس اند.


نگارنده : « همه بد بختی ما بخاطر عدم آشنایی مان با مکتب انسان ساز اسلام و مذهب حقه جعفری است». آری از ماست که بر ماست. کلاه خود را قاضی کنیم ، براستی چند در صد از ماها کتاب های دکتر تیجانی یا کتاب شبهای پیشاور یا کتاب حرف های شنیدنی را خوانده ایم».


پی نوشت :


1) الزمر ، 17 و 18 : پس بشارت ده به بندگانی که به سخن گوش فرامى‏دهند و بهترين آن را پيروى مى‏كنند اينانند كه خدايشان راه نموده و اينانند همان خردمندان