زمان : 07 Ordibehesht 1390 - 22:45
شناسه : 33153
بازدید : 3619
ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات و محصولات نساجی- چرم- پوشاک و فرض 14 اردیبهشت دریزد ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات و محصولات نساجی- چرم- پوشاک و فرض 14 اردیبهشت دریزد

ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات و محصولات نساجی- چرم- پوشاک و فرض 14 اردیبهشت دریزد

یزدفردا "محسن اقبالی از دانشگاه آزاد:ششمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات و محصولات نساجی- چرم- پوشاک و فرض در قطب صنعت نساجی ایران، شهر صنعتی یزد برگزار می گردد

این نمایشگاه 14 لغایت 17 اردیبهشت ماه با همکاری دکتر محمد میرجلیلی مدیرعامل شرکت مهندسی تحقیقاتی سیما نساجی یزد برگزار می گردد.


میرجلیلی گفت : محورهای اصلی فعایت نمایشگاه ارائه مشین آلات و لوازم یدکی صنعت نساجی چرم، پوشاک و کفپوش و مواد تعاونی، شیمیایی، محصولات صنعت نساجی، پارچه، لباس و پوشاک، و مراکز دانشگاهی-تحقیقاتی و پژوهشی و اطلاع رسانی در زمینه صنعت نساجی است.


همچنین ادامه داد : به منظور ایجاد محیطی مناسب برای تبادل نظر علمی-خدماتی-مشاوره ای و همچنین تجاری شعی شده با دعوت وسیع و گسترده از واحدهای مختلفی که در این 4 محور فعالیت دارند تعادل مناسبی میان واحدهای شرکت کننده ایجاد شود.


در ادامه گفت : با توجه به معرفی این نمایشگاه در طول 5 دوره قبلی و استقبال چشمگیر واحدهای صنعتی جهت شرکت در این نمایشگاه در طول پنج سال گذشته و دستواردهای اقتصادی حاصله برای آنها و نظر به فعالیت وسیع گروه اجرایی نمایشگاه از 4 ماه قبل برای بازاریابی ششمین دوره نمایشگاه نساجی یزد تا کنون تعداد زیادی از واحدهای یزرگ برای شرکت در آن ثبت نام نموده بگونه ای که در طول این مدت تعداد آنها به 60 شرکت رسیده است. و این خود نشان از مؤثر بودن دوره های قبلی می باشد.


ضمناً توزیع رایگان کتابچه نفیس نمایشگاه یزد مربوط به دوره اول الی پنجم در زمان برگزاری نمایشگاه یزد نقش مؤثری در معرفی نمایشگاه در کل کشور داشته است.