زمان : 07 Ordibehesht 1390 - 21:10
شناسه : 33146
بازدید : 3673
تابش در بازدید از کارخانه ذوب فولاد اردکان بر تکمیل حلقه تولید فولاد در اردکان تاکید کرد تابش در بازدید از کارخانه ذوب فولاد اردکان بر تکمیل حلقه تولید فولاد در اردکان تاکید کرد

تابش در بازدید از کارخانه ذوب فولاد اردکان بر تکمیل حلقه تولید فولاد در اردکان تاکید کرد

یزدفردا "نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های موجود بر تکمیل حلقه تولید فولاد در استان یزد و شهرستان اردکان تاکید نمود

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا "محمدرضا تابش در بازدید از کارخانه ذوب فولاد اردکان با اشاره به وجود معادن سنگ آهن و نیروی متخصص ، برتکمیل حلقه تولید فولاد در استان یزد وشهرستان اردکان تاکید نمود.
وی گفت: ظرفیت تولید فولاد استان یزد چهارده میلیون تن برآورد می شود که می بایست برای رسیدن به آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
تابش ایجاد واحدهای کوچک تولیدی در زمینه فولاد و صنایع وابسته را که هم از نظر کاهش الودگی و میزان مصرف کمتر آب حائز اهمیت است را از جمله ایده های دانست که می توان به کل استان تعمیم داد و از مسئولان نیز خواست حمایت لازم در این خصوص داشته باشند.


نائب رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس بربهبود وارتقاء تکنولوژی مورد استفاده در صنایع تولید فولاد تاکید نمود.
وی در خصوص رفع مشکلات این مجتمع تولید گندله سازی و راه اندازی دو واحد دیگر تولید آهن اسفنجی این مجتمع قول مساعد پیگیری داد و در مذاکره تلفنی با مسئولان وزرات صنایع برخی از مشکلات موجود راه پیگیری نمود.