زمان : 05 Ordibehesht 1390 - 22:12
شناسه : 33059
بازدید : 4905
استاندار يزد  درگذشت مرحوممهندس حمید  قندهاري؛ دومين استاندار يزد بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تسلیت گفت استاندار يزد درگذشت مرحوممهندس حمید قندهاري؛ دومين استاندار يزد بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تسلیت گفت

استاندار يزد  درگذشت مرحوممهندس حمید  قندهاري؛ دومين استاندار يزد بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تسلیت گفت


یزدفردا :مهندس حميد قندهاري،دومين استاندار يزد بعد از پيروزي انقلاب اسلامي و مشاور ووزیر کشور در کابینه شهید رجایی در ايام سالروز شهادت حضرت صديقه طاهره(س) دار فانی را وداع گفت .

استاندار به مناسبت درگذشت مرحوم "حميد قندهاري" پيامي صادر كرد.

 به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا فلاح زاده" در اين پيام آورده است:

 

«انا لله و انا الیه راجعون»

 

خبر تاسف بار ارتحال مرد سختكوش و پرتلاش عرصه هاي كار و سازندگي، مرحوم مهندس حميد قندهاري، در ايام سالروز شهادت حضرت صديقه طاهره(س)، موجب تاثر و تالم عميق اينجانب گرديد. خدمات ارزشمند و تلاشهاي بي وقفه آن بزرگوار، در آباداني و عمران و رفع مشكلات و نيازهاي مناطق محروم استان يزد در طول دوره مسئوليتشان به عنوان استاندار يزد، برگي زرين در كارنامه پرافتخار آن زنده ياد  مي درخشد و هرگز از يادها و خاطره ها به ويژه از ذهن مردم قدرشناس و شريف استان دارالعباده و دارالعلم يزد محو نخواهد شد. انشاءا... اين خدمات پرثواب و نيكو، به عنوان باقيات الصالحاتي براي آن سالك راه حق، نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.

اينجانب ارتحال جانسوز و جبران ناپذير اين مدير متعهد، كه مردم داري، دين داري، خدمتگزاري و دلسوزي از خصايص بارز ايشان بود، را به مردم شريف و ولايتمدار ديار دارالعباده يزد به ويژه به خانواده گرامي ايشان صميمانه تسليت عرض نموده، از درگاه حضرت حق، براي بازماندگان، صبر جميل و اجر جزيل و براي آن عزيز سفر كرده، غفران و رحمت الهي و حشر با پيامبر مكرم اسلام، حضرت محمد مصطفي(ص) و خاندان مطهرشان را مسئلت مي نمايم.