زمان : 05 Ordibehesht 1390 - 21:25
شناسه : 33054
بازدید : 2312
تابش در جمع اهالی  محله مزرعه سیف اردکان تابش در جمع اهالی محله مزرعه سیف اردکان

تابش در جمع اهالی اهالی محله مزرعه سیف اردکان

به مردم اطمینان داد مجلس پشتیبان دولت در اجرای صحیح این قانون و مدافع حقوق مردم در جهت جلب رضایتمندی آنها خواهد بود

یزدفردا "به دعوت نماینده مردم اردکان و با حضور مسئولان شهرستان؛مشکلات محله مزرعه سیف مورد بررسی قرار گرفت

با حضور نماینده مردم اردکان ، فرماندار،اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از روسای ادارات شهرستان اردکان مسائل و مشکلات محله مزرعه سیف اردکان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم درخصوص حل مشکلات مطروحه اتخاذ گردید.


در این مراسم که در ادامه جلسات بررسی مشکلات محلات اردکان و با حضور جمع کثیری از اهالی محله مزرعه سیف این شهرستان در مسجد امیرالمومنین این محله برگزار شد،نماینده مردم اردکان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره 42 شهید سرافراز این محله بخصوص شهید عاصی زاده اولین فرمانده تیپ الغدیر استان یزد،بر رسیدگی به مشکلات آحاد مردم تاکید کرد و انقلاب اسلامی را سرآغازی بر خدمت رسانی به مردم براساس رسالت دینی و آموزه های اسلامی دانست.


محمدرضا  توسعه پایدار و متوازن را هدف اصلی در روند ییشرفت و تعالی اردکان عنوان و در این راستا تربیت نیروهای متعهد و متخصص و توزیع عادلانه امکانات را امری مهم و غیرقابل انکار توصیف نمود و افزود: موقعیت ممتاز کنونی شهرستان اردکان در عرصه های مختلف نشاندهنده برنامه ریزیهای صورت گرفته و تعامل سازنده با مدیران استان و کشور و پرهیز از جنجال است که انتظار میروند این روند همچنان و با قوت بیشتری ادامه یابد .


نایب رئیس کمیسیون طرح هدفمندسازی یارانه ها در بخش دیگری از سخنانش اقدامات انجام گرفته در جهت مرتفع شدن برخی خواستهای مردم پس از اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها بخصوص در بحث برق و گاز را مورد اشاره قرار داد و به مردم اطمینان داد مجلس پشتیبان دولت در اجرای صحیح این قانون و مدافع حقوق مردم در جهت جلب رضایتمندی آنها خواهد بود.


رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس همچنین با گرامیداشت روز زمین پاک ،حفظ و حراست از زمین بعنوان بستر تمدن بشری و زیست گاه انسان، اشرف مخلوقات را وظیفه همه نسلهای بشری برشمرد و با بیان اینکه متاسفانه طی 50 سال گذشته 4 میلیون هکتار از جنگلهای ایران از بین رفته است، بر صیانت از این سرمایه های طبیعی که نقش حیاتی در حفظ پایداری اکوسیستم و اقلیم جهانی دارد، تاکید نمود.


منتخب مردم اردکان در خانه ملت در ادامه به تشریح اقدامات و پیگیریهای انجام گرفته در سطح شهرستان پرداخت و در خصوص سوالات و مشکلات مطرح شده توضیحاتی را ارائه نمود.


در ادامه فرماندار و هر یک از مسئولان در حوزه کاری خود مواردی را مطرح و در خصوص درخواستهای مردم که بطور کتبی ارائه می شد در جلسه قول مساعد پیگیری را دادند.


بهسازی بازار قدیمی این محله،تامین بخشی از هزینه تملک زمین وقفی جنب بازار این محله جهت ساخت پارکینگ،آسفالت معابر ،آزادسازی برخی از کوچه ها و فراهم کردن امکانات بیشتر ورزشی برای جوانان از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه بود.