زمان : 01 Ordibehesht 1390 - 16:48
شناسه : 32919
بازدید : 3093
امام جمعه طبس: حضور یک روحانی باعث معنویت، وحدت،فرهنگ سازی وآبادانی در هر منطقه است. امام جمعه طبس: حضور یک روحانی باعث معنویت، وحدت،فرهنگ سازی وآبادانی در هر منطقه است.

امام جمعه طبس: حضور یک روحانی باعث معنویت، وحدت،فرهنگ سازی وآبادانی در هر منطقه است

طبس- سیدابوالفضل حقانی- سرپرستی یزد فردا: امام جمعه طبس با حضور در روستای دهنو  و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان،که به جهت درک ملموس مشکلات دهستان کویر از بخش دیهوک در این منطقه برگزار شده بود،با مردم این روستا به گفتگو نشست.

حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان، با اشاره به فرارسیدن واقعه پنجم اردیبهشت ماه سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس و گرامیداشت یاد ونام شهید محمد منتظرقائم این حادثه را برای طبس از نظر معنوی بسیار با اهمیت خوانده و گفت: این روز را بزودی در دنیا به نام طبس ثبت خواهیم کرد.

امام جمعه طبس گفت: در پی مورد مطروحه مشکل عدم حضور روحانی مستقر در روستای نایبند ،بزودی از سهمیه طرح هجرت- برای این منطقه روحانی اعزام خواهیم کرد.

ایشان برای تکمیل خانه های عالم در دهستان کویر به مدیران ذیربط شفارش و راهنمایی های لازم در این رابطه را انجام داد.

نماینده ولی فقیه در طبس یادآورشد: اگر دو مشکل مهم در روستاها مرتفع گردد، معضلات روستاییان بطور چشمگیری حل خواهد شد، ایشان *اشتغال جوانان  و امکان ادامه تحصیل تا مقطع پیش دانشگاهی  برای فرزندان روستا را موجب حل معضلات روستا نشینان دانست و خواستار سرمایه گذاری بیشتر دولت در این حوزه شد.

پس از جلسه شورای اداری، نماز جماعت به امامت امام جمعه طبس و باحضور مدیران و مردم روستای دهنو در مسجد این روستا اقامه شدو حجت الاسلام مهاجریان در بین نماز ظهر و عصر با هدف تشکر از مهمانوازی و نظر لطف روستاییان نسبت به خدمتگزارانشان در ادارات، سخنرانی کرد.