زمان : 31 Farvardin 1390 - 23:51
شناسه : 32890
بازدید : 3934
رهبر معظم انقلاب یکشنبه شب حکم حکومتی خود در رابطه با وزارت اطلاعات را کتباً به رئیس جمهور ابلاغ کرده بودند رهبر معظم انقلاب یکشنبه شب حکم حکومتی خود در رابطه با وزارت اطلاعات را کتباً به رئیس جمهور ابلاغ کرده بودند

توکلی:

رهبر معظم انقلاب یکشنبه شب حکم حکومتی خود در رابطه با وزارت اطلاعات را کتباً به رئیس جمهور ابلاغ کرده بودند

یزدفردا "توکلی درباره نقش تیم نفوذی و منحرف در دولت درخصوص اتفاقات اخیر در وزارت اطلاعات‌ اظهار داشت: نمی‌دانم که چقدر کلمه نفوذی در خصوص آنها معنا دارد اما این تیم منحرف بوده و متهم به فساد است

نماینده مردم تهران درخصوص اتفاقات اخیر درباره وزارت اطلاعات گفت که ‌برخی کج رفتاری های احمدی نژاد تحت تاثیر تیم منحرف و متهم به فساد است.


احمد توکلی نماینده مردم تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعات پیش‌آمده پیرامون وزارت اطلاعات‌ گفت: رهبر معظم انقلاب یکشنبه شب حکم حکومتی خود در رابطه با وزارت اطلاعات را کتباً به رئیس جمهور ابلاغ کرده بودند.


وی افزود: با این وجود، چون ظاهراً همکاری در این زمینه صورت نگرفته بود و وزارت اطلاعات هم جایی نیست که وزیر با تردید و سستی بتواند وزارتخانه را اداره کند، فکر می‌کنم به همین دلیل رهبر معظم انقلاب تدبیر فرمودند که با انتشار نامه امروز، وزیر اطلاعات را در بین همکاران خود و دولت تثبیت کنند.


نماینده مردم تهران در مجلس افزود: انشاءالله آقای رئیس جمهور هم در این رابطه همکاری خواهند کرد و امیدوارم که احمدی‌نژاد به وظیفه خود در همراهی با این نامه را هم انجام دهد.


توکلی درباره نقش تیم نفوذی و منحرف در دولت درخصوص اتفاقات اخیر در وزارت اطلاعات‌ اظهار داشت: نمی‌دانم که چقدر کلمه نفوذی در خصوص آنها معنا دارد اما این تیم منحرف بوده و متهم به فساد است.


رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس همچنین در پایان تأکید کرد: طبیعی است که این طور کج‌رفتارها‌ نیز تحت تأثیر این تیم است.