زمان : 25 Farvardin 1390 - 20:12
شناسه : 32591
بازدید : 3037
یحیی‌زاده خواستار شد؛  تأمین اعتبار جهت لوله‌گذاری انهار‌سنتی‌ و ‌کمک به ‌تکمیل ‌کانال باد میبد یحیی‌زاده خواستار شد؛ تأمین اعتبار جهت لوله‌گذاری انهار‌سنتی‌ و ‌کمک به ‌تکمیل ‌کانال باد میبد

یحیی‌زاده خواستار شد؛

تأمین اعتبار جهت لوله‌گذاری انهار‌سنتی‌ و ‌کمک به ‌تکمیل ‌کانال باد میبد

"سیدجلال یحیی‌زاده" در نامه‌ای به پیش‌بینی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس مساعدت نسبت به پرداخت6591 میلیون ریال به جهاد کشاورزی استان یزد را خواستار شد.

به گزارش هفته نامه بشارت، همچنین نماینده مردم تفت و میبد در تذکر به وزرای نفت، اقتصاد و دارایی تأمین نفت و کپسول گاز به مقدار کافی و قیمت مناسب جهت نقاط سردسیر بدون گاز شهری را خواستار شد.

یحیی‌زاده در شرح این تذکر بیان کرد: شهرستان تفت جزء سردسیرترین مناطق استان و کشور می‌باشد از طرف دیگر طبق مصوبه سفر اول دولت به استان یزد دولت مکلف شده به بخش‌ها و بسیاری از روستاهای این شهرستان علاوه بر مرکز شهرستان گاز‌رسانی نماید.
وی ادامه داد: این مصوبه پس از 4 سال هنوز در بسیاری از موارد اجرایی نشده است. مردم این شهرستان که با کشاورزی ارتزاق می‌نمودند بر اثر خشکسالی پی‌در‌پی از تهیه مایحتاج زندگی نیز ناتوان هستند در این شرایط ضرورت دارد نسبت به نفت و کپسول گاز مورد نیاز و قیمت مناسب آن به صورت ویژه اقدام گردد.