زمان : 24 Farvardin 1390 - 19:14
شناسه : 32559
بازدید : 3448
 استاندار یزد در نشست مدیران استان (1):جهاد اقتصادی برگرفته از اصلاح الگوی مصرف و همت مضاعف است استاندار یزد در نشست مدیران استان (1):جهاد اقتصادی برگرفته از اصلاح الگوی مصرف و همت مضاعف است

 استاندار یزد در نشست مدیران استان (1):جهاد اقتصادی برگرفته از اصلاح الگوی مصرف و همت مضاعف است

یزدفردا "نشست مدیران استان با حضور استاندار یزد،معاونین وی و مدیران دستگاه های اجرایی استان در محل سالن همایش های هلال احمر استان یزد برگزار شد.

محمد رضا فلاح زاده" ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان و مدیران استان در سال گذشته را قابل تقدیر دانست و از زحمات و تلاش های مدیران و خدمتگزاران مردم در شهر ها و روستاهای استان تشکر کرد.

وی با اشاره به نقش مدیران در پیشرفت و توسعه استان خاطرنشان ساخت: مدیر یک مجموعه باید تحول گرا بوده و با مشخص نمودن ماموریت های کاری با تصمیم سازی و تصمیم گیری درست، امور را اجرا و پیگیری نماید.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"استاندار در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: عزت، آقایی و سربلندی کشور و ملت ایران در سراسر جهان مرهون آرمانها، تدابیر و اندیشه های بلند و حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود: در این برهه از زمان باید قدر نعمت ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب را بدانیم. وی اضافه کرد: ایشان تدابیر، دستورات ، فرامین بجا و تخصصی و گوشزدهای به موقعی در کلیه امور داشته اند و مسئولان و همه مردم برای رسیدن به موفقیت باید منویات ایشان را سرلوحه اقدامات خویش قرار دهند.

فلاح زاده با اشاره به نامگذاری سال 1390 توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال جهاد اقتصادی و سخنان گوهر بار ایشان در خصوص علت نامگذاری این سال افزود: هنگامی که رهبر جامعه می فرماید که باید جهاد اقتصادی شکل بگیرد، وظیفه ما است که دقت کنیم و به نحو احسن برنامه ریزی و امور را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: جهاد یعنی رویارویی، مقابله و مبارزه با دشمن که این امر یک تلاش عادی نیست و فرهنگ و معنویت، تعلیم و تربیت در تمامی عرصه های جهاد از ملزومات است.

عالی ترین مقام اجرایی استان ضمن اشاره به نامگذاری سال های 88 و 89 و معرفی آن ها به عنوان سال های اصلاح الگوی مصرف و همت مضاعف و کار مضاعف توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تصریح کرد: جهاد اقتصادی برگرفته از اصلاح الگوی مصرف و همت مضاعف است که این فرامین به یکدیگر وابسته است.

استاندار یزد در ادامه با اشاره به این مطلب که چرا باید جهاد اقتصادی کرد گفت: کارنامه ملت ایران در عرصه های مختلف جهادی درخشان بوده و مردم نشان داده اند که اگر با روحیه جهادی پا به عرصه حضور بگذارند در آن موفق بوده و عزت را برای جامعه به ارمغان می آورند.

فلاح زاده در ادامه به نیاز های کشور برای رسیدن به اهداف و توسعه همه جانبه اشاره کرد و افزود: تداوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها به نحو احسن، اصلاح سیستم بانکی کشور، اصلاح نظام مالیاتی کشور، حل مشکل بیکاری، لزوم جهش و رسیدن به رشد اقتصادی، افزایش صادرات غیر نفتی، محور قرار دادن فعالیت های بخش خصوصی و اجرای اصل 44 قانون اساسی و تجاری سازی تحقیقات صنعتی و افزایش بهره بری از جمله نیاز های کشور بوده که برای رسیدن به آن ها برنامه های کشوری و استانی خاصی تهیه شده است.

یزدفردا