زمان : 23 Farvardin 1390 - 23:28
شناسه : 32533
بازدید : 2968
انتقاد اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه از صدا و سیمای مرکز یزد و میراث فرهنگی انتقاد اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه از صدا و سیمای مرکز یزد و میراث فرهنگی

انتقاد اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه از صدا و سیمای مرکز یزد و میراث فرهنگی

ابرکوه سرپرستی یزد فردا: اعضای شورای شهر ابرکوه در دیدار با امام جمعه شهرستان، ضمن بر شمردن برخی از فعالیت های انجام شده ،از برخی از موضع گیری ها و تنگ نظری ها در سطح استان انتقاد نمودند.

چند تن از اعضای شورا در این دیدار که با حضور برخی از شهروندان نیز همراه بود، با اظهار این مطلب که موارد ذکر شده توسط امام جمعه شهرستان، دردی مشترک است، به بیان دیدگاه های خود در این زمینه پرداختند.

به گفته اعضای شورای شهر ابرکوه، این شهرستان با دارا بودن صدها اثر باستانی که بسیاری از آن ها در کشور بی نظیر است، به جهت عدم برنامه ریزی، فاقد هر گونه استفاده وبهره مادی برای شهرستان است.

اعضای شورای شهر همچنین به شدت از رویه صدا و سیمای مرکز یزد در انعکاس اخبار شهرستان انتقاد نموده و از خبرنگاران خواستند که این مسئله را منعکس نمایند.

انعکاس مشکلات میراث فرهنگی نیز از دیگر خواسته های اعضای شورا بود.

امام جمعه ابرکوه در سخنانی ضمن محکوم کردن جو سازی ها صورت گرفته و تهمت های زده شده به مدیریت استان، این امر را باعث پایمال شدن حقوق مردم ابرکوه ذکر نموده بود.