زمان : 23 Farvardin 1390 - 18:22
شناسه : 32525
بازدید : 3419
انتقاد مردم ابرکوه از طرح جدید تابلوهای شهری و پیگیری های یزد فردا انتقاد مردم ابرکوه از طرح جدید تابلوهای شهری و پیگیری های یزد فردا

انتقاد مردم ابرکوه از طرح جدید تابلوهای شهری و پیگیری های یزد فردا

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: نصب تابلوهای جدید معابر شهر ابرکوه توسط شهرداری ، انتقادات بسیاری را به دنبال داشت.

برخی از مردم در تماس و گفتگو های خود با خبرنگار ما اظهار داشتند : در طرح جایگزینی تابلوهای جدید که توسط شهرداری تهیه شده است، برخی نکات در مورد یادآوری نام شهداء به یک دغدغه برای مردم تبدیل شده است.

به اعتقاد آنان، نام شهداء که در این تابلوها با فونت کوچک درج گردیده، باعث قرار گرفتن نام شهداء در اولویت دوم است.

به گفته مردم ،همچنین برخی از کوچه های فرعی منشعب از کوچه هائی که به نام شهدای گرانقدر نامگذاری شده است، در نام گذاری جدید دستخوش تغییر شده است.

مصطفی کریمی مسئول بنیاد شهید ابرکوه، چند روز قبل در پیگیری خبرنگار یزد فردا اذعان داشت: این مسئله را به صورت مکتوب به شهرداری منعکس نموده ایم و قول تشکیل جلسه ای در این مورد گذاشته شده است.

این جلسه دو روز پیش در محل شهرداری برگزار شد.

شهردار ابرکوه در این جلسه با بیان این مسئله که نامگذاری وظیفه شهرداری نیست و در حیطه وظائف شورای نامگذاری است، شهرداری را تنها مجری این طرح دانست.

مهرزاده با بیان این مطلب که وظیفه تمامی ما پاسداشت شهداست، از تعامل با بنیاد شهید ابرکوه در راستای انجام بهتر کارهائی که در این زمینه به عهده شهرداری است نیز خبر داد.

در این جلسه مقرر گردید که طرح های متناسبی توسط بنیاد شهید تهیه و با تعامل با یکدیگر در مورد نصب یا تغییرات متناسب در این تابلوها اقدام شود.

همچنین در مورد نامگذاری ها نیز مقرر شد که از طرف بنیاد شهید با شورای نامگذاری مکاتبات لازم صورت پذیرد.