زمان : 23 Farvardin 1390 - 01:03
شناسه : 32493
بازدید : 2544
تجليل  از پرستاران مراكز درماني تفت تجليل از پرستاران مراكز درماني تفت

تجليل  از پرستاران مراكز درماني تفت

مشاوران فرماندار تفت ضمن ديدار با پرستاران مراكز درماني تفت از آنان تجليل نمودند

سه تن از مشاوران فرماندار روز گذشته به مناسبت سالروز ميلاد با سعادت حضرت زينب (س)، پرستار كربلا و روز پرستار با اهداي گل از مقام اين قشر مهربان تجليل كردند. حجت الاسلام فلاح مشاور فرهنگي، علي اكبر سلامت مشاور بهداشت و محمد حسن مرادي مشاور ايثارگران فرماندار در ديدار با پرسنل بيمارستان شهيد بهشتي و مركز روانپزشكي تفت ديدار نمودند.

رييس بيمارستان شهيد بهشتي ضمن تبريك اين روز به پرستاران گفت: خداوند به اندازه لياقت هركسي به او شغلي ميدهد وتوفيق خدمت به همنوعان در بدترين شرايط نصيب هركسي نمي شود و شما بايد افتخار كنيد كه اين توفيقات قسمت شما شده است.

احمد دهقان افزود: شما پرستاران بايد قدر خود وشغل خود را بدانيد كه روز تولد اسطوره مقاومت و ايثارحضرت زينب(س) را روز پرستار نام گذاري كرده اند.

بيمارستان شهيد بهشتي تفت درسال1389 به بيمارستان تخصصي وفوق تخصصي ارتقاء يافته و بيش از 140 كادر پرستاري ،40پزشك عمومي متخصص و فوق متخصص در بيش از 20 بخش بيمارستان ازجمله داخلي ،قلب ،زنان و زايمان،جراحي عمومي،آندوسكوپي،vip،اورولوژي و...مشغول به خدمت هستند.

رئيس مركز جامع روانپزشكي تفت نيز با ارائه آماري حدود 1 تا 2 درصد جامعه را معلول رواني دانست. به گفته "حسن جان فدا" استان 995 هزار نفري يزد نزديك به 40 هزار معلول رواني دارد. وي افزود: در سال هاي اخير و در حالي كه معلول ذهني مادرزادي كمتري وجود دارد افرادي كه به واسطه اعتياد شيشه و كراك دچار معلوليت ذهني مي شوند آمار رو به رشدي داشته است و در ميان آنان پزشك، مهندس، دانشجو و... به چشم مي خورد.

اين مركز كه علاوه بر درمان، آموزش، پژوهش و پيشگيري، به نوعي تأمين امنيت جامعه را نيز بر عهده دارد، داراي 103 نفر كادر است.

بنا بر اين گزارش، پيش از اين و در ساعات تحويل سال نو نيز حجت الاسلام فلاح مشاور فرهنگي، محمد حسن مرادي مشاور ايثارگران و علي اصغر چوبينه مشاور اجتماعي فرماندار از افرادي كه در آن ساعات به دور از خانواده در حال خدمت رساني به جامعه بودند تجليل نموده بودند.

نيروهاي نظامي انتظامي، پرسنل بهداشتي درماني، كارمندان، مغازه داران و... از جمله تجليل شوندگان بودند.