زمان : 23 Farvardin 1390 - 01:01
شناسه : 32491
بازدید : 1529
تصويب مصوباتي در راستاي آبرساني به روستاهاي پايين دست ده بالا تصويب مصوباتي در راستاي آبرساني به روستاهاي پايين دست ده بالا

تصويب مصوباتي در راستاي آبرساني به روستاهاي پايين دست ده بالا

یزدفردا "اولين جلسه خشكسالي بخش مركزي شهرستان تفت با تصويب مصوباتي در راستاي آبرساني به روستاهاي پايين دست ده بالا همراه بود.

بخشدار مركزي تفت وضعيت خشكسالي روستاهاي دهبالا را بررسي كرد

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي بخشداري مركزي؛ "محمد صادق صادقي" در اين جلسه با توجه به خشكسالي‌هاي پي در پي 4 سال گذشته و كمبود آب كشاورزي جهت تغذيه قنوات روستاهاي پايين دست ده‌بالا، خواستار همكاري و وحدت بين روستاييان جهت آبرساني يه مناطق پايين دست شد.

از جمله مصوبات اين جلسه انتقال آب قنوات روستاهاي بالا دست به پايين دست توسط شوراي هاي اسلامي و دهياران بدون مداخله افراد غير مسول به مدت 20روز، همكاري شوراي هاي اسلامي جانبرازان و مزرعه آمحسن در خصوص آبگيري نكردن گورابها تا آب به صورت عادي از طريق رودخانه انتقال يابد، برخورد با افراد غير مسول و خاطي از سوي بخشداري مركزي برابر ضوابط تا از هرگونه درگيري در منطقه جلوگيري به عمل آيد و نيز حسن نظارت بر انجام كار به عهده به مديريت بحران شهرستان تفت گذاشته شد.

اين جلسه با حضور دهقانپور مديريت بحران شهرستان، اعضاي شوراهاي اسلامي و دهياران منطقه ده بالا در بخشداري مركزي تفت برگزار شد.