زمان : 20 Farvardin 1390 - 23:15
شناسه : 32429
بازدید : 3853
 بنیاد مسکن استان یزد سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را گرامی داشت بنیاد مسکن استان یزد سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را گرامی داشت

بنیاد مسکن استان یزد سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را گرامی داشت

یزد فردا/رحیم میرعظیم: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد در سال جهاد اقتصادی سالروز تأسیس بنیاد مسکن را گرامی داشت

روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد:سالروز افتتاح حساب 100 امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 21 فروردین سال 1358 به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) بیانگر اهمیت و ارزشی است که انقلاب اسلامی برای خدمت رسانی به مردم و کمک در جهت ساختن مسکن و مبارزه علیه فقر و محرومیت زدایی در روستاها و شهرها قایل است .

امام در سال 1358 و ماههای نخستین پیروزی انقلاب با اشاره به این که نظام اسلامی چنین ظلم و تبعیضی را تحمّل نخواهد کرد بر حل مشکل زمین و مسکن مردم به عنوان یک موهبت الهی که باید از آن برخوردار شوند تأکید نمود.

خدمت به روستاییان و محرومین جامعه فضیلت بزرگی است و امروز پس از گذشت سه دهه از فرمان تاریخی امام (ره) هنوز روح پیام عمیق ایشان بر کالبد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جاری است و افتخار همه خدمتگزاران به محرومین و مستضعفین این است که در نهادی چون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خدمت می کنند که در واقع یکی از نهادهای پر برکت برای مردم استان بوده است.

ادامه راه امام (ره) و استمرار فرهنگ ترویج کمک رسانی به محرومین و نیازمندان جامعه در رهنمودهای مقام معظم رهبری متبلور گشت که در خصوص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فرمودند : کمک کردن برای ساخت مسکن محرومان جزو بهترین آثار ماندگار است.

بنیاد مسکن به عنوان متولی توسعه و عمران روستاهای کشور و ساخت واحدهای مسکونی در شهرها نقش برجسته ای در برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی دولت در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی واحدهای مسکونی دارد و در حال حاضر خدمات فراوانی در زمینه های اجرای طرح های ویژه بهسازی مسکن روستایی ، تهیه و ارائه طرح های لازم برای بازسازی مناطق مسکونی آسیب دیده در سوانح طبیعی ، تهیه طرح های هادی و اصلاح معابر در روستاها ، طرح مسکن مهر در شهرهای زیر 25000 نفر جمعیت و ... ارائه می نماید.

با امید به این که هیچکس در هیچ گوشه از این مملکت از داشتن مسکن محروم نباشد ، این مناسبت را بار دیگر گرامی داشته و موفقیت همگان را در راستای آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام عظمای ولایت ( مدظله العالی ) ، در ظل توجهات حضرت ولی عصر ( ارواحنا فداه ) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.