زمان : 20 Farvardin 1390 - 17:17
شناسه : 32409
بازدید : 3072
فرهنگیان ناحیه دو یزداز پرستاران بيمارستان شهيد صدوقي (ره) تجليل کردند فرهنگیان ناحیه دو یزداز پرستاران بيمارستان شهيد صدوقي (ره) تجليل کردند

فرهنگیان ناحیه دو یزداز پرستاران بيمارستان شهيد صدوقي (ره) تجليل کردند


یزدفردا "علیرضا نقلی" به مناسبت ميلاد باسعادت عقيله بني هاشم حضرت زينب (س) و روز پرستار رضاييان رئيس آموزش و پرورش ناحيه دو يزد در مراسم صبحگاه اداره ضمن تبريك اين عيد بزرگ به ملت شريف ايران بويژه پرستاران كه هميشه و در همه حال ؛ حافظ سلامت جامعه هستند .

وي در ادامه با اشاره به نقش پرستاران در زمان دفاع مقدس گفت : روز پرستار روز درخشيدن ايمان در قلب هاي مهربان و روز افتخار انسان به انسانيت مي باشد .

رضاييان در ادامه گفت : پرستار كسي است كه از خود چشم بسته و رنج بيمار را در خود احساس مي كند و اين رنجوري را بين خود و بيمار قسمت مي نمايد تا از رنج بيمار بكاهد.

همچنین به مناسبت ولادت حضرت زينب (س) و روز پرستار ، رئيس و معاونين و جمعي از دانش آموزان ناحيه دو با حضور در بيمارستان شهيد صدوقي با اهدا گل و شيريني از زحمات پرستاران عزيز تقدير و تشكر نمودند .

در اين مراسم رضاييان طي سخنان كوتاهي ضمن تجليل از زحمات پرستاران اين روز به آنان تبريك گفت و از خداوند سبحان براي همه پرستاران عزيز آرزوي توفيق و سربلندي نمود .
لازم به ذكر است اين برنامه با همكاري آموزشگاه دخترانه راضي يك در بخشهاي ارتوپدي ، جراحي و امور اداري بيمارستان شهيد صدوقي اجرا گرديد.