زمان : 19 Farvardin 1390 - 12:09
شناسه : 32371
بازدید : 4909
تابش :تعرفه گاز که هزینه های گزافی را بر مردم استان تحمیل کرده است باید به سرعت مورد اصلاح قرار گیرد تابش :تعرفه گاز که هزینه های گزافی را بر مردم استان تحمیل کرده است باید به سرعت مورد اصلاح قرار گیرد

تابش با تقدیر از اقدام ارزنده دولت در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها:تعرفه گاز که هزینه های گزافی را بر مردم استان تحمیل کرده است باید به سرعت مورد اصلاح قرار گیرد

یزدفردا "محمدرضا تابش، شهرستان اردکان را تبلور عینی شعارهای مقام معظم رهبری در نامگذاری سال "همت مضاعف،کارمضاعف" و "جهاد اقتصادی" دانست.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در اجتماع نمازگزاران مسجد دیلم این شهرستان با تبریک سال جدید و آرزوی بهروزی و شادکامی برای ملت سرافراز ایران و مردم نجیب و شریف شهرستان اردکان، ضمن تبیین موقعیت ممتاز ایران در جهان اسلام و منطقه،دستیابی به توفیقات کسب شده را مرهون لطف خداوند، رهبری داهیانه امام (ره) و فداکاری و هوشیاری ملت شریف ایران دانست و با توجه به نامگذاری سال جدید از طرف مقام معظم رهبری به عنوان "سال جهاد اقتصادی" ،لازمه تحقق این شعار را همراهی و همدلی مسئولان، استفاده از ظرفیتهای فراوان کشور، اتکا به نیروهای متعهد و متخصص برشمرد و تاکید نمود : مسئولان از برخورد شعارگونه بپرهیزند و در عمل زمینه اجرای این رهنمود را فراهم سازند.

تابش رضایتمندی مردم در همه امور را رمز موفقیت و وسیله جلب رحمت و برکت خداوند دانست و افزود: الحمدا.. در سایه هماهنگی و همدلی مسئولان شهرستان،تعامل با مسئولان استان و حمایت های مسئولان کشوری زمینه تحقق عملی شعارهای رهبری طی سالهای اخیر از جمله "همت مضاعف،کارمضاعف" و "جهاد اقتصادی" فراهم شده است و ان شاء ا.. در سال جدید با بهره برداری از پروژه های بزرگ ، نه تنها ایجاد اشتغال برای حجم زیادی از جوانان و تقویت تولید ملی را بدنبال خواهد داشت بلکه به ثمر رسیدن این پروژه ها علیرغم تحریم ها ، نشاندهنده عزم و تلاش متخصصین ایرانی در اثبات "خواستن توانستن است" خواهد بود و ناکامی دشمنان را در تاثیرگذاری تحریم ها نشان خواهد داد.

محمدرضا تابش اردکان را کانون جوشش و تلاش در جهت نیل به خودکفایی دانست و اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی فولاد در اردکان به تصویب رسید و در آینده نزدیک پروژه فولاد غدیر با حضور رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید ،همچنین تا انتهای سالجاری نیز ان شاء ا.. پروژه های بزرگ فولاد ارفع و کارخانه شیشه در مدار تولید قرار خواهد گرفت و در سال آینده نیز بهره برداری از کارخانه اکسید اورانیوم اردکان بعنوان یکی از چرخه های سوخت هسته ای کشور با همت متخصصین ایرانی رقم خواهد خورد.

نماینده مردم اردکان از همه مسئولان و دولتمردانی که کمک کردند تا این پروژه ها به بهره برداری برسد تشکر و قدردانی نمود و تاکید کرد:عامه مردم باید طعم شیرین عدالت را حس کنند و توزیع درآمدها باید به نحوی باشد که طبقات ضعیف جامعه از ثمرات توسعه بهره مند گردند.

نایب رئیس کمیسون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس با تقدیر از اقدام ارزنده دولت در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها، وظیفه مجلس را حمایت از دولتمردان برای اجرای این طرح دانست ولی در عین حال تصریح کرد:نظارت و مراقبت بر حسن اجرای این قانون جزئی از وظایف نمایندگان و مورد انتظار مردم است.

تابش با توجه به مراجعات مکرر کشاورزان ،دامداران و صنعتگران منطقه که با مشکلاتی در خصوص اجرای این قانون مواجه شده اند،ضمن تشکر از اقدامات برخی مسئولان در حل پاره ای از مشکلات ،تلاش و توجه کافی برای رفع کامل تنگناها و دغدغه های موجود را خواستار شد و افزود:تعرفه گاز که هزینه های گزافی را بر مردم استان تحمیل کرده است باید به سرعت مورد اصلاح قرار گیرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در عین حال از وزرای جهاد کشاورزی و صنایع و معادن خواست نسبت به اعمال حمایت های لازم از کشاورزان و صنعتگران تلاش بیشتری مبذول دارند.