زمان : 16 Farvardin 1390 - 16:31
شناسه : 32303
بازدید : 2767
 مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت:  درمانگاه تأمین اجتماعی طبس به پلی کلنیک تخصصی ارتقاء پیدا می کند. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی طبس به پلی کلنیک تخصصی ارتقاء پیدا می کند.

طبس-سیدابوالفضل حقانی-نمایندگی یزد فردا: دکتر حافظی مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی در گفتگوی اختصاصی با یزد فردا در طبس گفت:اینجانب سفرهای استانی خود را برای بررسی مشکلات بیمه شدگان عزیز تأمین اجتماعی و همکاران بزرگوارمان در سراسر کشور به طور ملموس و حضوری آغاز کردم،که سفر به استان یزد،بعنوان پنجمین سفر استانی بنده محسوب می شود.


وی افزود:در بدو ورود به یزد،اینجانب شهرستان طبس را،بعلت بعد مسافت و دوری از مرکز استان برای بازدید خود برگزیدم تا مشکلاتی که طبعأ بخاطر این بعد مسافت گریبانگیر طبسی های عزیز هست را از نزدیک مشاهده کرده و مورد رسیدگی قرار دهم.

حافظی: ضمن اعلام رضایت از عملکرد همکاران خود در طبس، خواستار تلاش افزون در جهت خدمت مضاعف به بیمه شدگان شریف سازمان تأمین اجتماعی شد و قول مساعد داد تا با توجه به گفته ها و درخواستهای مردمی وپیگیری مستمر مدیران شعبه طبس و استان یزد، بزودی شاهد ارتقاء درمانگاه تأمین اجتماعی طبس به پلی کلنیک تخصصی خواهیم بود.


دکترحافظی در ادامه گفت:ما در رسیدگی به مشکلات درمانی وآزمایشگاهی شعبه طبس،مبانی ارتقاء در سازمان را کنار گذاشته و با توجه به مسافتهای زیاد از طبس برای دسترسی به امکانات درمانی و نیز وضعیت خاص جغرافیایی و آب وهوایی این منطقه،با استقرار پزشکان متخصص و تجهیزات آزمایشگاهی وارتقاء این درمانگاه به پلی کلنیک تخصصی در شهرستان طبس موافقت منماییم.


وی در پایان خاطر نشان کرد:که شخص مدیر عامل(خود ایشان)تا پایان اجرای دقیق مصوبات سفرهای استانی ،پیگیراجرا و عملیاتی شدن آنها خواهد بود.

در ادامه این بازدید،مدیرعامل و هیأت همراه در جمع پرسنل تأمین اجتماعی-شعبه طبس حضور یافتند و به مشکلات و گفته ها و کمبودهای کارکنان رسیدگی کردند.

دکترحافظی: به صحبتهای مراجعین نیز با متانت و خوشرویی گوش داد و برای بعضی از آنها دستور رسیدگی صادر کرد.