زمان : 15 Farvardin 1390 - 14:38
شناسه : 32231
بازدید : 2268
فرماندار مهریز: نزدیک به یک میلیون نفر در ایام نوروز از شهرستان مهریز دیدن کردند فرماندار مهریز: نزدیک به یک میلیون نفر در ایام نوروز از شهرستان مهریز دیدن کردند

مهدی کیانی مقدم فرماندار مهریز از بازدید نزدیک به یک میلیون نفر از میهمانان و مسافران نوروزی از اماکن تاریخی و گردشگری مهریز خبر داد و گفت: شهرستان مهریز در ایام تعطیلات نوروز میزبان 960 هزار و 509 نفر از میهمانان و مسافران نوروزی بود.
وی افزود: از این تعداد 500 هزار نفر از تفرجگاه ها و مناطق دیدنی داخل شهر و مابقی نیز از غربالبیز و دیگر تفرجگاه ها و مناطق گردشگری روستایی این شهرستان دیدن کردند.
کیانی مقدم تصریح کرد:  اين تعداد مسافران نوروزي از سراسر كشور بويِژه استان تهران و استانهای همجوار چون کرمان و اصفهان‌ وارد مهریز  شدند و از مجموعه هاي طبيعي وتاريخي مهریز باغ شهر استان یزد ديدن نمودند.
وي ادامه داد : ستاد تسهيلات نوروزي مهریز امسال بابسيج تمام امكانات مورد نياز براي فراهم آوردن آسايش اسكان مسافران نوروزي تلاش خوبي نمود .
فرماندار مهریز افزود: در ایام تعطیلات نوروز غربالبیز، کوه ریگ، باغ پهلوان پور به ترتیب بیشترین گردشگر  را به خود اختصاص داد.
به گفته فرماندار مهریز همه ساله در این ایام و ايام تابستان مناطق ييلاقي و خوش آب و هواي مهریز ميزبان خيل مسافران و  گردشگران است.