زمان : 14 Farvardin 1390 - 02:01
شناسه : 32211
بازدید : 7005
مدیران اگر حمایت می کنید نظارت هم بفرمائید:به بهانه هتل های سنتی اعتبار یزد و یزدی ها را نفروشند!!!!+تصاویرگربه و قفقازی منحصر به فرد و استثنائی!! مدیران اگر حمایت می کنید نظارت هم بفرمائید:به بهانه هتل های سنتی اعتبار یزد و یزدی ها را نفروشند!!!!+تصاویرگربه و قفقازی منحصر به فرد و استثنائی!!

مدیران اگر حمایت می کنید نظارت هم بفرمائید:به بهانه هتل های سنتی 


جناب آقای فلاح زاده استاندار یزد

جناب آقای رضایی مدیرکل میراث استان


وارده به یزدفردا :شاید بیش از هرکس سازمان میراث فرهنگی باید برکیفیت رستورانها و ارائه خدمات در هتل های سنتی به ویژه از انواع ...... که الحمدالله هرروز بر حلقه های آن افزوده می شود  (قرائن حکایت از آن دارد خانه ای در بافت قدیم نباشد که توسط دولت تملک و بازسازی  نشده باشد و اجاره 99 ساله هتل ها ی ....نباشد( البته بدون راه اندازی))نظارت داشته باشد .

چه آنکه  وظیفه اداره بهداشت استان در این مکانها ی فرسوده ورنگ و لعاب خورده دو چندان است .


جهت اطلاع مدیران استان تصاویری از کیفیت کباب قفقازی در یکی از هتل های سنتی البته از نوع ... است، که تکه هایی گوشت خام و پیازی سوخته است که  تحویل مشتری های نوروزی شده است  و گربه ای زیبا که در فضای هتل سنتی !!جولان می دهد و روی تخت های سنتی می غلتد که به عنوان میز نهار خوری مشتریان بخت برگشته است .

شاید داشتن جایزه افتخاری یونسکو به شرکت مسکن سازان استان به خاطر تعمیر و بازسازی خانه قدیمی ... هیچ ربطی به بهره برداری از این خانه و بهداشت و کیفیت عذای یک هتل سنتی اعم از زنجیره ای و یا غیر زنجیره ای نداشته باشد ،اما عدم نظارت مسئولین به هر دلیل بیش از پیش خوشنامی یزدی ها را به فروش می رساند و حاصل سالها تلاش صنوف و کاسب کاران خوش انصاف و خوشنام یزد را به قیمتی ناچیز به تاراج می برند .

امید می رود مسئولین امر به ویژه مسئولین اینگونه اماکن خصوصا دوستان اهل علم و ادب و بهداشت هتل های.... سنتی که در ابتدای راه حضور  سهامشان در بورس هستند پاسخگو باشند که چرا در روز سیزدهم فروردین ماه 90 هیچ کس پاسخگوی مراجعین نبوده و مراجعین مجبور به پرداخت هزینه های نجومی غذای خام نخورده بوده و مجبور شوند برای حفظ آبروی استان در مقابل مهمانان نوروزی سکوت را برگزینند و البته  انعکاس به مسئولین استان و  یزدفردا را به دلیل عدم یافت مسئولیت پذیری  در محل  وظیفه خود دانسته وسکوت در مقابل فروش اعتبار و آبروی یزد و یزدی ها به میهمانان دارالعباده  را خیانتی به حاصل صدها صال تلاش و صداقت یزدی ها و  آینده این صنعت نوپای استان می دانیم.

و االبته امید واریم مسئولین محترم اگر در زمینه حرکت های مثبت در بافت قدیم حمایتهای همه جانبه در خور تقدیر  خود را به دوستان هدیه می کنند در  مقابل با نظارت دقیق از حقوق حقه مصرف کنندگان که حضورشان اولین شرط موفقیت تمام حمایتها خواهند بود دفاع نمایند و نگذارند حرکتهای مثبت صورت گرفته در ابتدای راه با عدم نظارت با شکست روبرو شود .

و البته به عنوان حسن ختام از مسئولین استان درخواست داریم مبنای قیمت گذاری کرایه یکساعت دوچرخه در بافت قدیم یزد  5 هزار تومان را نیز اطلاع رسانی تا با مقایسه با کرایه آژانس های تاکسی تلفنی در همین شهر دریابیم که مشکل ار کجاست !!!

با تشکر از همکاران رسانه ای در یزدفردا که این فرصت را برای یزدی ها محیا نموده اند تا بتوانیم بدون واسطه با مسئولین و خدمتگزاران شهرمان ارتباط برقرار نماییم

نام و امضاء محفوظ: