زمان : 13 Farvardin 1390 - 01:54
شناسه : 32196
بازدید : 1526
فرماندار طبس: طبس در آينده منطقه اي پويا،غني ، با ارزش و با امكانات وسيع اقتصادي و صنعتي خواهد بود    فرماندار طبس: طبس در آينده منطقه اي پويا،غني ، با ارزش و با امكانات وسيع اقتصادي و صنعتي خواهد بود

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان طبس ،( عزيز بهزادي ) در اين نشست با اشاره به وجود پتانسيل ها و ظرفيت هاي مختلف از جمله معادن ، گفت : خداوند عالي ترين سرمايه را در دل اين كوير به وديعت گذاشته و طبس در آينده منطقه اي پويا ، غني ، با ارزش و با امكانات وسيع اقتصادي و صنعتي خواهد بود.


بهزادي محدوده زغالسنگي طبس را بسيار بزرگ برشمرد و افزود: با كيفيت ترين زغال در طبس وجود دارد و اگر اين محدوده بزرگ به بهره برداري برسد ، بيش از 100 هزار نفر به كارگرفته خواهند شد .


فرماندار طبس خاطرنشان كرد: معادن طبس بايد به دست فرزندان طبسي اداره شود و در اين راستا لازم است شركتهايي ايجاد گردد.


نماينده عالي دولت در شهرستان طبس از نخبگان و صاحب نظران خواست براي پيشرفت اين شهرستان همكاري بيشتري داشته باشند و در ادامه از تشكيل چندين كارگروه شامل آب و خاك ، بهداشت و سلامت ، فناوري اطلاعات ، كشاورزي و خدمات و كارگروه فرهنگ عمومي خبر داد.


وي وحدت رويه مسئولان شهرستان را لازمه كار براي پيشرفت منطقه دانست.


بهزادي تأكيد كرد: با توجه به وجود زمينه هاي اخلاقي ، فرهنگي و مذهبي شهرستان دارالمومنين طبس بايستي با كارفرهنگي ، اخلاق از طبس به ساير نقاط صادر شود.


در ادامه اين نشست مدير آموزش و پرورش و جمعي از مدعوين به ارائه نظرات پرداختند.