زمان : 10 Farvardin 1390 - 15:25
شناسه : 32129
بازدید : 3472
فرماندار مهریز: اجرای برنامه های دوازدهم فروردین «روز مهریز» به نحو شایسته فرماندار مهریز: اجرای برنامه های دوازدهم فروردین «روز مهریز» به نحو شایسته
به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، فرماندار شهرستان مهریز گفت: از سوی ستاد تسهیلات نوروزی استان 12 فروردین به عنوان روز مهریز نامگذاری شده است که تمام مسئولین شهرستان می بایست همکاری و هماهنگی های لازم را برای اجرای هر چه بهتر برنامه های پیش بینی شده داشته باشند.
فرماندار مهریز افزود: در این روز كه مصادف با روز جمعه و روز جمهوری اسلامی است ، ویژه برنامه های مختلفی در محل تفرجگاه غربال بیز این شهرستان برگزار می شود .
وی اضافه كرد: در محل تفرجگاه غربال بیز كه با داشتن مناظر تاریخی ،فرهنگی و طبیعی میزبان خیل انبوهی از مسافران و میهمانان نوروزی است ، برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی پیش بینی شده است.
اجرای جنگ شادی، برپایی نمایشگاه معرفی جاذبه های تاریخی و گردشگری مهریز، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، مصاحبه زنده مسئولین شهرستان با رادیو یزد از دیگر برنامه های این روز میباشد.
فرماندار مهریز با اشاره به اینكه مصاحبه با اصحاب رسانه در خصوص وضعیت مهریز از لحاظ تاریخی و ظرفیت های آن ،برنامه شعرخوانی و همچنین مسابقات مختلف هم صورت می گیرد ،ادامه داد :این مراسم در روز جمعه 12 فروردین از ساعت 9 صبح در غربال بیز برگزار خواهد شد.
كیانی مقدم روز مهریز را که از سوی ستاد تسهیلات نوروزی استان با هماهنگی میراث فرهنگی و گردشگری نام گذاری شده است روزی برای معرفی ظرفیت های مختلف شهرستان و جذب مسافران و گردشگران عنوان كرد و اظهار امیدواری كرد تا با همكاری همه مردم و مسئولان برنامه های این روز تاریخی و فرهنگی بنحو شایسته برگزار شود.