زمان : 09 Farvardin 1390 - 22:23
شناسه : 32118
بازدید : 2069
سال 89 در حوزه‌های دفاعی و نظامی سالی موفقیت آمیز بود سال 89 در حوزه‌های دفاعی و نظامی سالی موفقیت آمیز بود

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح:

سال 89 در حوزه‌های دفاعی و نظامی سالی موفقیت آمیز بود

در سال 89 طرح‌های موشکی مختلفی در حوزه موشک‌های میانبر و موشک‌های کروز با تکنولوژی های جدید و خیلی قوی و در حوزه قایق های پرنده، جنگ افزارها رونمایی شد

احمد وحیدی گفت: در سال 90 دستاوردهای جدیدی در همه حوزه‌ها از جمله حوزه هوایی، دریایی، زیر دریایی، موشکی، فضایی، الکترونیک، اوپتیک و فناوری نو ارائه و رونمایی خواهدشد .

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت:وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  سال 89 را سالی خیلی موفقیت‌ آمیز برای جمهوری اسلامی ایران در همه حوزه‌ها دانست و افزود: خوشبختانه سال 89 در حوزه‌های دفاعی و نظامی سالی موفقیت آمیز بود که به رغم حرف های تو خالی و تهدید‌های کشورهای سلطه جو و دشمن قسم خورده انقلاب نیروهای مسلح و بخش دفاع به خوبی و با قدرت توانستند بایستند و به دشمنان تفهیم کردند که نمی توانندکمترین سوء نظری به کشورمان داشته باشند.

وی ادامه داد: علی رغم اتهاماتی که بسیاری از کشورهای دنیا متوجه جمهوری اسلامی ایران کردند اما کشورمان در اوج ثبات و پایداری قرار دارد.

احمد وحیدی در ادامه طرح‌های مهمی که در سال 89 توسط وزارت دفاع رونمایی شده است را حدود 180 طرح عنوان کرد و اظهار داشت: در سال 89 طرح‌های موشکی مختلفی در حوزه موشک‌های میانبر و موشک‌های کروز با تکنولوژی های جدید و خیلی قوی داشتیم. همچنین در حوزه قایق های پرنده، جنگ افزارها نیز پروژه هایی رونمایی شدند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: در حوزه فضایی هم طرح‌های متعددی رونمایی شد و در حوزه فناوری های نو نیز موارد متعددی افتتاح و رونمایی شدند.

وی افزود: در حوزه الکترونیک، اوپتیک، ارتباطات و مخابرات نیز طرح‌های متعدد و فراوانی رونمایی شدند که در مجموع حدود 180 طرح جدید طی سال 89 به بهره برداری رسیدند.

وحیدی به ارائه طرح های جدید در سال آینده اشاره کرد و گفت: در سال 90 هم دستاوردهای جدید و برنامه های متعددی در همه حوزه‌ها از جمله حوزه هوایی، دریایی، زیر دریایی، موشکی، فضایی، الکترونیک، اوپتیک و فناوری نو در سال 90 خواهیم داشت.