زمان : 09 Farvardin 1390 - 18:20
شناسه : 32103
بازدید : 2363
اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد به مناطق عملیاتی جنوب بازدید می کنند اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد به مناطق عملیاتی جنوب بازدید می کنند

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد به مناطق عملیاتی جنوب بازدید می کنند


مدیرمسئول کانون تخصصی امام رضا(ع) از اعزام اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد به اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.


داوود زارعیان، مدیرمسئول کانون تخصصی امام رضا(ع) با اشاره به تجدید بیعت فعالان مسجدی در آستانه سال نو با شهدا گفت: 45 نفر از فعالان مسجدی، مدیران مسئول واعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد به اردوهای راهیان نور اعزام و از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می کنند.


وی با بیان اینکه این کاروان اردویی چهارم فروردین به مناطق ععملیالتی جنوب اعزام می شوند تاکید کرد: این کاروان پس از بازدید از مناطق عملیاتی دهم فروردین به یزد باز می گردند.


مدیرمسئول کانون تخصصی امام رضا(ع) با اشاره به برنامه های متعدد فرهنگی برای شرکت کنندگان در این کاوران اردویی افزود: ‌برای انتقال درست ارزش‌های دفاع مقدس و آشنایی زائران با حماسه‌سازان آن دوران و مناطق عملیاتی و چگونگی کم و کیف عملیات‌های مهم، از حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس به عنوان راوی استفاده می‌کنیم.


زارعیان خاطرنشان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور در مناطق عملياتی 8 سال دفاع مقدس به مقام شامخ شهيدان در يادمان‌های مناطق عملياتی ادای احترام و از نزديك با حماسه آفرينی‌ها رزمندگان اسلام آشنا می‌شوند