زمان : 09 Farvardin 1390 - 18:10
شناسه : 32099
بازدید : 2666
دعوت استاندار يزد از مردم شریف دارالعباده یزد برای شرکت گسترده و باشکوه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دهم فروردین دعوت استاندار يزد از مردم شریف دارالعباده یزد برای شرکت گسترده و باشکوه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دهم فروردین

دعوت استاندار يزد از مردم شریف دارالعباده یزد برای شرکت گسترده و باشکوه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دهم فروردین

استاندار يزد با صدور پيامي از آحاد مردم شريف استان يزد دعوت كرد تا در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دهم فروردین حضوري گسترده و باشكوه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است: آغازین روزهای سال 57 13 و به طور مشخص دهم فروردین ماه، سالروز قيام خونين مردم يزد بر علیه رژیم  دیکتاتوری و سراسر فساد و نحوست و اسلام ستیز  پهلوی، نقطه عطف بسیار روشنی  در مبارزات مردم دیار قنوت و قنات و قناعت در تبعیت از فرامین  معمار کبیر انقلاب اسلامي حضرت امام خمینی (ره) و حمایت از آرمانهای بلند و ملکوتی آن رهبر فرزانه  به شمار می رودكه صد البته  هرگز از خاطره ها محو نخواهد شد. ایستادگی به یاد ماندنی و  قیام تاریخی مردم مؤمن و همیشه در صحنه استان یزد با هدایتهای روشنگرانه شهید محراب حضرت آیت ا... صدوقی(رض)، به عنوان یار و یاور همیشگی امام راحل عظيم الشان(ره)، با حضور گسترده مردم در مراسم چهلم شهداي والامقام تبريز در پایگاه  انقلاب -مسجد روضه محمديه(حظيره)-  همراه بود که این مسأله رژیم منحوس و فراری از حقیقت  و روشنائی پهلوي را به وحشت انداخت و آنچنان واهمه تمام وجودشان را فرا گرفت كه به خیال باطل خود می خواستند با به شهادت رساندن  جمعی از مردم عزیز این دیار، فریاد حق طلبانه آنان را خاموش کنند. اما  شكر خدای عزو جل  را كه خون این سروهاي بلند آزادي و كرامت  در بيست و دوم بهمن همان سال به بار نشست و درخت استقلال درسایه سار لطف حضرت حق و در بهار آزادی، ميوه عزت و افتخار براي ملت شريف و مسلمان  ايران اسلامي به ارمغان آورد. پیام دهم فروردين، همان پيام مجاهدت، پایداری و همدلی مردم ساير نقاط ميهن عزيز اسلامي بود كه بشریت خسته از ظلم و جور را به پرواز روح بیداری و رهایی از بند استبداد، استكبار و لجام گسیختگی حکومت های فاسد فرا می خواند و البته  هم اکنون شاهد تاثیر گذاری این پیام الهي در کشورهای اسلامی هستیم.

اينجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام  قیام دهم فروردین یزد در سال 57، از آحاد امت  ولايتمدار و شهيدپرور استان دارالعباده يزد دعوت می نمایم تا با حضور گسترده و باشکوه خود در مراسمی که به همین مناسبت، 30/8 صبح چهارشنبه مورخ 10 فروردين ماه سال جاري در محل مسجد روضه محمدیه برگزار می شود بار دیگر با آرمانهای بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، منويات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق نمایند. موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.