زمان : 09 Farvardin 1390 - 03:17
شناسه : 32093
بازدید : 2634
دو ميليون و 300 هزار مسافر وارد استان يزد شدند دو ميليون و 300 هزار مسافر وارد استان يزد شدند

دو ميليون و 300 هزار مسافر وارد استان يزد شدند


مديركل ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان يزد، بيش از دو ميليون و 300 هزار نفر مسافر وارد استان يزد شده‌اند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان يزد "بهرام رضايي"با اعلام اين خبر گفت: اين مسافران از اقصي نقاط كشور از 25اسفند تا پايان روز پنجم فروردين امسال وارد مناطق مختلف استان يزد شدند.

وي افزود: از اين تعداد 510هزار مسافر هم در مكان هاي مختلف استان اسكان يافته‌اند.

اين مقام مسئول تاكيد كرد: بافت تاريخي شهر يزد، مسجد جامع كبير و مدرسه ضيائيه (زندان اسكندر) بيشترين بازديد كننده را داشته است .

"رضايي" با اشاره به اينكه كه خوشبختانه استقبال مسافران و ميهمانان نوروزي از اماكن تاريخي، فرهنگي و طبيعي استان يزد بسيار خوب بوده است، ادامه داد: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته براي ميزباني مسافران و گردشگران با همكاري دستگاه‌هاي مرتبط تكنون هيچ گونه مشكلي در سطح استان گزارش نشده است.

دبير ستاد تسهيلات نوروزي از انجام فعاليت‌هاي مختلف فرهنگي و همچنين راه اندازي بيش از 20 مركز فروش صنايع دستي در سطح استان خبر داد و از عموم هموطنان خواست با توجه به موقعيت خاص جغرافيايي و وجود آثار تاريخي و طبيعي مختلف و منحصر به فرد ، از اين فرصت براي گذران ايام تعطيلات نوروز خوب و مفيد استفاده كنند.

"رضايي" در پايان اظهار اميدواري کرد: سفر به شهر تاريخي يزد براي همه مسافران نوروزي اين استان سفري خاطره انگيز و به ياد ماندني و بي خطر باشد.