زمان : 03 Aban 1385 - 10:29
شناسه : 3208
بازدید : 1121
آيين نماز عيد سعيد فطر در يزد برگزار شد آيين نماز عيد سعيد فطر در يزد برگزار شد

مردم خداجوي استان يزد پس ازيك ماه حضوردرضيافت الهي و به شكرانه توفيق روزه داري امروز به طور گسترده در آيين نماز عيد سعيد فطر شركت كردند.

نماينده ولي فقيه دراستان و امام جمعه يزد در آيين نماز عيد فطر كه در مسجد حضيره اين شهر برگزار شد، ضمن تهنيت اين عيد بزرگ اسلامي به عموم مسلمين آن را روز خوشنودي و رو سفيدي مومنين حقيقي دانست.

حجت‌الاسلام والمسليمن" محمدعلي صدوقي" درخطبه‌هاي نماز تقوي را تنها سپر محافظ انسان در برابر آتش دوزخ دانست و افزود: روزه‌داران بااخلاص توانستند بهترين بهره را از ماه پربركت رمضان ببرند و خود را به درگاه الهي نزديك تر كنند.

وي بااشاره به رحمت آفريدگاراضافه كرد: مومناني كه ماه مبارك رمضان را درك كردند بي‌شك خداوند گناهان آنها را بخشيده و بايد تلاش كنند تا بركت اين بخشش را در سال و در جريان زندگي حفظ نمايند.

حجت‌الاسلام صدوقي در بخش ديگري از خطبه‌ها براهميت حضور گسترده مردم در انتخابات آتي تاكيد كرد و گفت: آحاد مردم بايد با حس مسووليت در اين عرصه سرنوشت ساز شركت كنند.

به گزارش خبرگزاري جمهوري اسلامي از شهرستان‌هاي طبس، اردكان، ميبد، صدوق، تفت، ابركوه، مهريز، خاتم و بافق آيين پر فيض نماز عيد فطر با حضور گسترده مردم در شهرها، بخش‌ها و روستاهاي اين مناطق نيز برگزار شد.

يزدفردا