زمان : 09 Farvardin 1390 - 01:21
شناسه : 32074
بازدید : 3320
محمدرضا تابش در پیامی به همایش خیرین مدرسه ساز اردکان محمدرضا تابش در پیامی به همایش خیرین مدرسه ساز اردکان

محمدرضا تابش در پیامی به همایش خیرین مدرسه ساز اردکان عنوان نمود؛


دولتمردان بستر مدیریتی صحیح و برنامه ریزی مناسب جهت به نتیجه رسیدن تلاش و نیک اندیشی خیرین فراهم آورند


نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در پیامی به همایش خیرین مدرسه ساز این شهرستان خواستار مهیا نمودن بستر مدیریتی صحیح و برنامه ریزی مناسب از سوی دولت جهت به نتیجه رسیدن تلاش ها ،زحمات و نیک اندیشی خیرین و هموار شدن زمینه ای مناسب برای نقش آفرینی خالصانه دیگر خیرین شد.


محمدرضا تابش در این پیام با اشاره به تقارن برپایی جشن باستانی نوروز و فرارسیدن بهار طبیعت با برگزاری همایش تجلیل و تقدیر از خیرین مدرسه ساز اردکان، آن را به فال نیک گرفته و در روزهای ابتدایی سال جدید صمیمانه ترین درودها و تبریکات خود را به پیشگاه خیرین بزرگوار که وی از آنها بعنوان "بانیان نیکی و خرمی و بالندگی" یاد نموده ،تقدیم داشته است.



نماینده مردم اردکان در این پیام آورده است: بدون شک تلاش در جهت قوام و پویایی شجره طیبه آموزش و پرورش و مساعدت در امر خیر گسترش کمی و کیفی فضاهای آموزشی جهت ارتقاء سطح دانش و بینش نوجوانان و جوانان آینده ساز این مرز و بوم، تلاشی است که مرتبه اجر و منزلت آن را تنها خداوند حکیم و علیم می داند که نور زیبای خیر اندیشی را به جان پاک و متعالی شما خیرین عزیز مدرسه ساز تابانده است.


وی کار سترگی که خیرین به آن همت گماشته اند را مصداق آیه شریفه 261 سوره بقره که "مثل آنان که مال خود را در راه خدا انفاق می کنند مثل دانه است هفت خوشه براورد و در هر خوشه ای صد دانه باشد؛خدا پاداش هر که را که بخواهد چند برابر می کند؛خدا گشایش دهنده و دانا است." دانسته و می افزاید:این چنین وعده الهی در قبال بزرگ مردان و بزرگ زنانی که از مال خود در راه رضای خدا انفاق می کنند و جهاد در راه خدا را با دارایی مادی خود رقم می زنند؛محقق می شود و خداوند منان به مال و جان ایشان برکت و پاداش نیکو عطا خواهد کرد.


تابش در ادامه اظهار داشته است: ثمره مجاهدت خالصانه شما در راه گسترش فضاهای آموزشی نقش به سزایی در مسیر آگاهی بخشی و آموزش نسل فردای این دیار دارد که سخت به دانستن وآگاه شدن نیازمند است. امید آنکه دولت مردان محترم نیز با قدردانستن نعمت وجود عزیزانی چون شما در بستر مدیریتی صحیح و برنامه ریزی مناسب نتیجه تلاش ها و زحمات و نیک اندیشی تان را به ثمر رسانند و با فراهم کردن زمینه ای مناسب راه را برای نقش آفرینی خالصانه دیگر همشهریان خیر هموار نمایند.


نماینده مردم اردکان در پایان از درگاه خداوند منان سلامتی و بهروزی روز افزون خیرین بزرگوار و دست اندرکاران ارجمند این همایش وتوفیق قدردانی از زحمات و مجاهدت های خالصانه انها را مسئلت نموده است.