زمان : 09 Farvardin 1390 - 01:10
شناسه : 32072
بازدید : 2530
استاندار یزد تشریح کرد؛اهم تدابیر در راستای جهاد اقتصادی در استان یزد استاندار یزد تشریح کرد؛اهم تدابیر در راستای جهاد اقتصادی در استان یزد

استاندار یزد تشریح کرد؛اهم تدابیر در راستای جهاد اقتصادی در استان یزد


استاندار یزد در سخنانی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به سال «جهاد اقتصادی» ، به تشریح مهم ترین تدابیر اتخاذ شده برای جهاد اقتصادی در سال 90 پرداخت.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمد رضا فلاح زاده" روز شنبه در جمع کارکنان استانداری یزد، با بیان اینکه تولید و توزیع و صادرات از ارکان مهم پیشرفت یک کشورند، از حمایت از 860 کارخانه ای که عملیات اجرائی آنها شروع شده و از 20 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است و همچنین 43 معدنی که پروانه بهره برداری اخذ کرده اند، به عنوان بخشی از این تدابیر یاد کرد.


وی همچنین حمایت از 998 کارخانه ای که مجوز تاسیس گرفته اند و ایجاد اشتغال برای 38 هزار نفر در استان را از دیگر تدابیر مهم برای سال 90 بر شمرد.


استاندار یزد در ادامه از برگزاری همایش سرمایه گزاران داخلی و خارجی در یزد خبر داد و اظهار امید واری کرد تا نیمه اول سال جاری این همایش مهم برگزار شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، ارتحال عالم ربانی آیت الله حسنعلی(ره) را تسلینت گفت و خدمات ارزشمند این شخصیت برجسته در راستای ترویج دین و مکارم اخلاق و نشر فرهنگ نورانی اهل بیت(ع) را یادآور شد.