زمان : 03 Aban 1385 - 09:09
شناسه : 3202
بازدید : 828
فرمانده انتظامي يزد جزييات دستگيري سارقان  بازار يزد را تشريح کرد فرمانده انتظامي يزد جزييات دستگيري سارقان بازار يزد را تشريح کرد


 .
به گزارش خبر يزدفردا:فرمانده انتظامي شهرستان يزد دراين باره گفت :با عنايت به سرقت هاي ناموفق اخير همراه با تخريب در مجموعه بازار جهت شناسايي و دستگيري سارقان اقداماتي انجام داده ايم .

سرهنگ ميرحسيني افزود : در اين رابطه جلساتي تشکيل داده و در خصوص شناسايي عاملين سرقت برنامه ريزي نموديم . همچنين به کليه پرسنل دايره تجسس و اطلاعات و گشتي ها آموزش هاي لازم مبني بر شناسايي افراد سابقه دار که به تازگي آزاد شده اند و پيگيري مجدانه موضوع ارائه شده است .

گفتني است، در اولين ساعت بامداد چندي پيش نيز شخصي به هويت مهدي 22 ساله اهل يزد که به تازگي آزاد شده بود در کوچه هاي حوالي" بازار خان" توسط مأموران گشت فوق العاده دستگير شد و به 11 فقره سرقت از اماکن عمومي و مغازه از جمله کاروانسراي فرش در مجموعه بازار و 3 مورد ناموفق از خودرو اعتراف نمود .

اين درحالي است که حدود دو ماه قبل نيز نامبرده به همراه دو نفر از دوستانش که از افراد مسئله دار محله" لرد کيوان" مي باشند، توسط مأموران اطلاعات به کلانتري منتقل و از آنها اخذ تعهد شده بود.

يزدفردا