زمان : 03 Aban 1385 - 09:04
شناسه : 3201
بازدید : 798
کشف گازوئيل قاچاق در يزد کشف گازوئيل قاچاق در يزد


 _ مأموران اطلاعات فرماندهي انتظامي استان يزد موفق به کشف 23000 ليتر گازوئيل قاچاق و دو دستگاه پمپ بارگيري و 7 مخزن گازوئيل شدند.
به گزارش خبر يزدفردا"درپي وصول خبري مبني بر قاچاق مواد سوختي توسط افرادي واقع در بلوار فرودگاه يزد مأموران اطلاعات انتظامي استان پيرامون موضوع بررسي و تحقيقات لازم را آغاز کردند.

براساس اين گزارش ، ماموران با انجام يکسري اقدامات اطلاعاتي و هماهنگي با مقام قضايي از محل مورد نظر که زميني فاقد ساختمان بود بازرسي کردند.

به اين ترتيب پليس حين تجسس موفق به کشف 23000 ليتر گازوئيل و دو دستگاه پمپ بارگيري سوخت و 7 مخزن گازوئيل شد.

شايان ذکراست، موارد مکشوفه با همکاري عوامل شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي جمع آوري و و محل مذکور نيز برابر دستورالعمل هاي صادره تعطيل شد.

لازم به ذکر است ملک مذکور در اجاره فردي بنام غلامحسين بود که طي چند روز گذشته به اتهام قاچاق سوخت در ايرانشهر دستگير شده است.


کشف 5700 ليتر گازوئيل قاچاق در يزد 
مأموران انتظامي استان يزد از 4 دستگاه خودرو ي سنگين 5700 ليتر گازوئيل قاجاق کشف کردند. 
مأموران کلانتري 11 شهيد چمران يزد ديروز حين گشت زني در بلوار دانشجو به يکدستگاه اتوبوس به رانندگي سلطان مشکوک شده و ضمن توقف و بازرسي از آن مقدار 360 ليتر گازوئيل کشف نمودند. اين ماموران همچنين درميدان تره بار از يکدستگاه کاميون خاور به رانندگي محمدحسين نيز مقدار 1440 ليتر گازوئيل قاچاق کشف کردند.

اين گزارش حاکيست، مأموران انتظامي شهرستان مهريز نيز در دو راهي مزرعه شور از يکدستگاه اتوبوس به رانندگي عبيدا...، که در حال تخليه گازوئيل قاچاق بود، مقدار 600 ليتر گازوئيل و از يکدستگاه اتوبوس ديگر مقدار 3300 ليتر گازوئيل که به طرز ماهرانه اي در قطعات بدنه اتوبوس جاسازي شده بود، کشف کردند.

لازم به ذکر است، هر 4 نفر متهم دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.


يزدفردا