زمان : 03 Farvardin 1390 - 23:11
شناسه : 31990
بازدید : 4353
تشکیل ستاد ارتحال آيت الله حسنعلی به ریاست معاونت سیاسی امنیتی استاندار تشکیل ستاد ارتحال آيت الله حسنعلی به ریاست معاونت سیاسی امنیتی استاندار

تشکیل ستاد ارتحال آيت الله حسنعلي به ریاست معاونت سیاسی امنیتی استاندار

یزدفردا "معاون سياسي امنيتي استاندار: آيت الله حسنعلی ذخيره بزرگي براي اسلام و ايران بود

به گزارش یزدفردا ، "غلامحسين دشتي" ظهر امروز در اين جلسه با عرض تسليت رحلت حضرت آيت ­ا... حسنعلي محضر حضرت امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، علما و فقها، بيت معظم­له و مردم عزيز استان دارالعباده يزد و به­ ويژه مردم شهرستان تفت، بزرگترين سرمايه مردم استان و شهرستان تفت را ديانت آنها عنوان نمود و آن را مرهون عمري تلاش حضرت آيت­ا... حسنعلي دانست.

معاون سياسي و امنيتي استاندار به نقش آيت الله حسنعلي در دوران دفاع مقدس، پيروزي انقلاب و بعد از دفاع مقدس اشاره كرد و هدايت­ها، راهنمايي­ها و تذكر­هاي ايشان را بسيار مؤثر و فراموش­نشدني عنوان نمود.

وي آيت­الله حسنعلي را عالم بزرگواري معرفي نمود كه ذخيره بزرگي براي اسلام و ايران بود و خواستار برنامه­ريزي جهت برگزاري هر چه بهتر مراسم تدفين و ختم ايشان شد.

نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي نيز ضمن تسليت ارتحال معظم­له، ارادت حضرت آيت­ا... حسنعلي به رهبر معظم انقلاب و رياست محترم جمهوري را يادآور و رحلت ايشان را ضايعه بزرگي دانست.

"حجت الاسلام يحيي­زاده" با اشاره به شخصيت بزرگ آيت­ا... حسنعلي، خواستار برنامه­ريزي براي برگزاري هر چه بهتر مراسم ايشان شد.

مشاور استاندار در امور روحانيون نيز ضمن عرض تسليت به نقش ارزنده و مؤثر آيت­ا... حسنعلي در دوران دفاع مقدس و خطوط مقدم جبهه اشاره و بيان داشت: حضور معظم­له در خطوط جبهه با سن بالا و محاسن سفيد مايه دلگرمي رزمندگان عزيز بود.

به گفته "حجت­الاسلام رحماني": بعد از دوران دفاع مقدس نيز هر موقع مشكلات روحي و كاري عرصه را بر ما تنگ مي­نمود خدمت ايشان مي­رسيديم و معظم­له نيز با نصيحت، روايت و احاديث اميد را در ما تقويت نموده و راهنمايي­هاي لازم را ارائه مي­نمودند.

وي ضمن يادآوري شخصيت اخلاقي، علمي، ولايي و مردمي­بودن معظم­له خواستار برگزاري مراسم در خور شأن ايشان شد.

فرماندار شهرستان تفت نيز ضمن عرض تسليت اين ضايعه بزرگ به محضر حضرت بقيه­ا...، رهبر معظم انقلاب، بيت معظم­له، مردم استان دارالعباده و به­ويژه مردم ولايت­مدار و قدردان شهرستان تفت، حضرت آيت­ا... حسنعلي را بزرگ­مردي دانست كه سال­ها در صحنه­هاي مختلف علم و اخلاق، تفسير قرآن و ملجأ و پناه امت حزب­ا... و سنگردار نماز جمعه و پيرو خط امام و رهبري بوده است.

"سيداحمد عبودتيان" معرفي و تكريم و بزرگداشت مراسم تشييع و ­خاك­سپاري معظم­له را يك وظيفه عنوان نمود و از آمادگي كامل فرمانداري، ادارات و مردم شهرستان براي برگزاري مراسم ايشان خبر داد.