زمان : 03 Farvardin 1390 - 01:41
شناسه : 31953
بازدید : 6420
آمادگي کامل شهرستان بافق در پذيرايي از مسافران نوروزي آمادگي کامل شهرستان بافق در پذيرايي از مسافران نوروزي

آمادگي کامل شهرستان بافق در پذيرايي از مسافران نوروزي


"عباس قديريان" گفت: در طي جلسات متعدد ستاد تسهيلات نوروزي که در فرمانداري تشکيل شد تمام دستگاه‌ها مرتبط با سفرهاي نوروزي آمادگي و هماهنگي‌هاي لازم را جهت پذيرايي از مسافران نوروزي در ايام نوروز 90 انجام داده و هيچگونه مشکلي در اين رابطه وجود ندارد.

مسئول نمايندگي ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري بافق در ادامه افزود: پيش بيني مي‌شود با توجه به اطلاع رساني‌هايي که صورت گرفته امسال شاهد رشد آمار بازديدکنندگان باشيم.

وي از جمله اقدامات ميراث فرهنگي بافق در ايام نوروز را برپايي بازارچه صنايع دستي در محل کاروانسراي خان ، نظافت و آماده سازي بناهاي تاريخي جهت بازديد مسافران نوروزي، آماده سازي موزه مردم شناسي، عرضه بروشور معرفي آثار تاريخي و نقشه راهنماي گردشگري شهرستان به ادارات شهرستان و مسافران نوروزي برشمرد.

"قديريان" اجراي مسابقه پيام کوتاه در مدت ايام نوروز، نظارت بر کمپينگ گردشگري و تپه‌هاي ماسه‌اي و رستوران سنتي شهرستان جهت ارائه خدمات بهتر در ايام نوروز، هماهنگي بين دستگاه‌هاي عضو ستاد تسهيلات سفر شهرستان در ارائه خدمات مطلوب، نصب بنر و پارچه نوشته‌هاي خوش آمدگويي و اطلاع رساني و براي اولين بار حضور راهنماي آثار تاريخي در اداره ميراث فرهنگي و موزه مردم شناسي جهت معرفي بناهاي تاريخي را از ديگر اقدامات انجام شده برشمرد.

شايان ذکر است: شماره تلفن 4229599-0352 آماده هر گونه پاسخ گويي و اطلاع رساني به مسافران عزيز در اين شهرستان مي‌باشد.