زمان : 28 Esfand 1389 - 22:41
شناسه : 31916
بازدید : 4086
جوابیه شهرداری ابرکوه به مطلب مرگ خوب است ولی برای همسایه: درخت های باغ خورشید خانم ابرکوه جوابیه شهرداری ابرکوه به مطلب مرگ خوب است ولی برای همسایه: درخت های باغ خورشید خانم ابرکوه

جوابیه شهرداری ابرکوه به مطلب" مرگ خوب است ولی برای همسایه: درخت های باغ خورشید خانم ابرکوه"

ابرکوه سرپرستی یزد فردا:شهرداری ایرکوه در پاسخ به مطلب مندرج در یزد فردا با عنوان درخت های باغ خورشید خانم ابرکوه، با ارسال جوابیه ای به این مطلب پاسخ داده است که ضمن تشکر از شهرداری ابرکوه ، قضاوت در این مورد را به مردم واگذار می کنیم.

جوابیه شهرداری ابرکوه در 5 بند تنظیم شده است که در زیر می آید.

1- در زمان تهیه طرح و طراحی پارک بانوان در سال 85-84 توسط مشاور پیشنهاد استفاده از درختان خشکیده جهت هدایت پیچ های بالارونده از آن ها و طراحی مناظر زیبا مورد تأکید بوده است که خود دلیل بر خشک بودن آن درختان در آن زمان می باشد.


2- با بررسی از اهالی محل و بازدید میدانی و بررسی شواهد خشکیدگی متوجه می شوید که درختان خشکیده فعلی مربوط به بیش از 10 سال گذشته بوده اند. 3-با بررسی کارشناس و اندازه گیری برخی شاخص های رطوبت خاک متوجه آبیاری درختان زنده موجود با مدار آبیاری 15 روز یکبار می شوید.(ته نشست میزان آبیاری شده بر روی محل طوقه و انتهای ساقه درختان به وضوح قابل رویت است و در صورت نیاز مطالعات آزمایشگاهی انجام خواهد شد)


4- در صورت بررسی کارشناسانه متوجه می شوید که هم اکنون درختان موجود دارای بیش از 80% جوانه تازه باز شده، رشد برگی می باشند که مبین زنده بودن تمامی آنهاست. 5- طی دوسال گذشته با همکاری اداره محترم میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی ابرکوه انتقال آب از چاه ضلع جنوبی پارک نهائی شده است هر چند مساعدت ادارات محترم آب منطقه ای و آبفا شهری تکمیل کننده رفع نیاز آبی پارک مزبور می باشد.