زمان : 26 Esfand 1389 - 23:43
شناسه : 31869
بازدید : 1589
شرکت از بیش از 240 نفرمددجویان کمیته امدادمهریز در دروه آموزش بهداشت شرکت از بیش از 240 نفرمددجویان کمیته امدادمهریز در دروه آموزش بهداشت

بیش از 240 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز در دروه آموزش بهداشت شرکت کردند"


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز گفت: 242 نفر از مددجویان تحت پوشش این نهاد با شرکت در کلاس آموزش بهداشت با مسائل بهداشتی، درمانی و آموزش های خانواده آشنا شدند.

محمد زارع با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه زنان سرپرست خانوار، دختران در آستانه ازدواج و سالمندان تحت حمایت برگزار شده است افزود: زنان سرپرست خانوار پیرامون موضوعاتی از جمله نظام خانواده، نقش خانواده در پیشگیری اعضاء خانواده به اعتیاد ، تأثیرات مواد مخدر در فرهنگ و روحیه آنها و راههای مبارزه با اعتیاد اعضاء خانواده آموزش های لازم را فرا گرفتند.

وی اظهار داشت: دختران در آستانه ازدواج هم با مهارت های زندگی، رابطه سالم و سازنده خانواده و بهداشت روانی خانواده آشنا شدند.

زارع گفت: بیماری رایج سالمندی، رابطه سالمند با بیماری های قلبی و عروقی، رعایت بهداشت فردی و خوردن غذاهای دوران سالمندی از جمله مباحث مطرح شده در دوره آموزشی بهداشت ویژه سالمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز بود.