زمان : 25 Esfand 1389 - 00:09
شناسه : 31821
بازدید : 2203
پيام فرماندار مهريز به مناسبت فرارسيدن سال جديد پيام فرماندار مهريز به مناسبت فرارسيدن سال جديد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز، مهدی کیانی مقدم فرماندار مهريز به مناسبت فرارسیدن سال 1390 هجری خورشیدی و آغاز بهار طبیعت در پیامی ضمن تبریک سال نو ، آغاز سال جدید را موسم تجدید عهد با بهار و بهار آفرین و پیوند دوباره با آرمان ها و آرزو ها دانست.

متن کامل پیام بدین شرح است :

یا مقلب القلوب و الابصار   یا مدبر اللیل و النهار   یا محول الحول و الاحوال   حول حالنا الی احسن الحال

باري ديگر دستان پرنوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می کنند.

در سال 1389 سال همت مضاعف و كار مضاعف تمام همت خویش را به کار گرفتيم تا خدمتی مضاعف به خلق خدا داشته باشیم، مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی با وحدت و همدلی خود در سايه رهبري خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي موفق شدند با قدرت و صلابت در راه تحقق آرمان هاي امام راحل (ره) گام بردارند و تمام توطئه هاي استكبار را نقش بر آب نمايند و دست فتنه گران را رو كنند و از هویت ملی و اسلامی خود در برابرآسیب ها و تهدیدات بی شمار دفاع کرده و از تمدن بزرگ و تاریخ ساز خود با رشادت و آگاهی پاسداری نمایند.

انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال مقاومت دلیرانه فرزندان این آب و خاک از میهن اسلامی مان، تنها دو نمونه از ثمرات و برکات بی بدیل این وحدت و همدلی در تاریخ معاصر ماست و سزاست که بر امام شهیدان و شهیدانمان درود فرستیم.

بهار فصل نو شدن و تولد دوباره است و نوروز نشانه آغاز است و تحول ؛ موسم تجدید عهد با بهار و بهار آفرین و پیوند دوباره با آرمان ها و آرزو ها، آغاز راهی جدید برای نیل به آرزوهای کهن. بهار فصل غباروبی از آرزوی دیرینه مردم ما برای نیل به پیشرفت و عدالت است و تنها تحقق این آرزو است که بهار را برای همیشه در این سرزمین جاودانه خواهد ساخت.

اینک و در آستانه سال های بلوغ و بالندگی ایران اسلامی، بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه مردم ایران برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم . نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به ایرانی آباد ، مستقل و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توام با معنویت ، آرامش و امید ، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

مهدی کیانی مقدم

 فرماندار مهریز